Marzec, 2014

Po płaskim

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 2

Cel na dziś to Zjazd do Konieczkowej. Na początku szutry. Po wyjezdzie z lasu w Straszydlu kawałek asfaltu, krótki podjazd i dla mnie jeden z najlepszych zjazdów w okolicy czyli dzisiejszy cel. Jest dobry skoro jako na jedynym w okolicy pod koniec chcesz puszczać kierownice a po dojechaniu do asfaltu możesz unieść dłonie bo tak bolą:) Od Niebylca kieruje się w stronę Żarnowej dla mnie nowym fajnym szutrem. Pod Koniec droga zamienia się w asfalt. A z tym info dla szosowców, da się na cienkich kołach z Niebylca do Połomi pojechać po asfalcie omijając główną drogę i przy okazji oglądając okoliczne górki. Zjazd przez las, przez kładkę przebijam się na drugą stronę i kolejny podjazd. Teraz na chwilę odpoczynku do Sołonki ale nie bez przygód, przeskakując przez małą fosę wypina mi się jedno z pedał i lądowanie było trochę trudne. Ale to nic w porównaniu z wczoraj kiedy na zjeżdzie z schodków koło Saletyńskiej wypięły mi się oba pedała:) Od Solonanek trudny trochę mokry podjazd, nowa oponka poradziła sobie nawet dobrze ale pod koniec zapchała się i nie dała rady. Do domu i za chwilę jeszcze pograć w nogę.

Ognisko

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 0

Nieudany wyjazd

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 3

Jadę z Sebą autem do Sanoka. Stąd ruszamy na szlak, bardzo blisko miasta zaczyna się las a tam od razu na początek mega podjazd. Fragmentami na najniższych przełożeniach mam problemy z wyjechaniem. Na jednych z takich fragmentów obracam korbami stojąc w miejscu i słyszę dżwiek rozpadającego się bębenka. Trochę nie załapuje ale da się dalej jechać. Pierwszy zjazd i po jeżdzie. Z roweru zrobiło mi się ostre koło i zaciąga łańcuch. Postanawiamy że wracamy do domu. Ściągam łańcuch i zjeżdzamy w dół do Sanoka. Podjezdzało się ciężko ale i tak samo ciężko się zjeżdzało, stromo, kamienie korzenie przez co obecność zjazdowców których spotkaliśmy nie była dziwna. Mam nadzieję że się uda dokończyć tą trasę bo zapowiadało się naprawdę fajnie:)

Matysówka

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 2

Krzyż

Wtorek, 18 marca 2014 · dodano: 18.03.2014 | Komentarze 0

Wilcze

Środa, 12 marca 2014 · dodano: 12.03.2014 | Komentarze 3

Korzystając z wolnego dnia pojechałem na zaplanowany dzień wczesniej cel czyli Wilcze, dróg którymi będę jechał nigdy nie planuje bo to gwarantuje lepszy wyjazd. Tak, na Wilczym jest sucho, nie można tego porównać do jazdy asfaltem nad zalewem bo na Wilczym zawsze trochę błota się znajdzie. W kilku miejscach było ale dała się je ominąć i tak na całym odcinku w ogóle nie ubrudziłem się. Dzięki wspaniałej pogodzie czułem się jak w lecie, na zjazdach bawiłem się mega i co lepsze dobrze mi to wychodzi, brakuje tylko jeszcze pewności siebie. Raz coś mi się pomyliło i zamiast skręcać zacząłem jechać prosto ale udało się wyratować. Dalej to już Błażowa i Straszydle.

Jak szosowiec

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 3

bo po asfalcie i z szosowcami ale do rzeczy. W lesie jeszcze mokro więc trzeba pomęczyć się po asfalcie. Pada na Dynów. Straszydle, Lecka stromy podjazd w Kąkolówce. Na Ujazdach spotykm Kundello, miałem jechać na Dynów ale zaraz widzę znajomych szosowców skręcających na Futome więc jadę z nimi. Pierwsze musiałem ich dogonić:) Już dojechałem teraz tylko się utrzymać, jest w dół ja kręcę na młynku z braku przełożeń i wypluwam płuca. Na szczęście chłopaki szarpli się tylko na zjazd. Dalej już  spokojnie daję radę siedząc na kole bo tempo było spokojne. W Siedliskach odbijam na Okop i do domu. Muszę raz na jakiś czas wybrać się na jazdy z szosowcami ale bez obaw nawet nie myślę porzucić mtb:)

Wyżne

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 02.03.2014 | Komentarze 0

Dobra jazda

Sobota, 1 marca 2014 · dodano: 01.03.2014 | Komentarze 3

Trasa z Miciem, Włochatym, Sebą i Koną. Pogoda jak na marzec idealnie. I pierwszy raz w tym roku dało pojeżdzić się prawdziwe mtb bo rower po jeżdzie pozostał czysty. Muszę nad formą popracować przynajmniej trochę:)