Kwiecień, 2012

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 0

Objechałem kawałek trasy cyklo od ul.rodzinnej do zjazdu na borówkach. Będe tu częściej jeżdził bo naprawde fajny kawałek. Robiłem troche sprintów i pod ostre ścianki w lesie pod góre mozna było spokojnie się zmeczyć a oto dzisiaj mi chodziło. Z rana jeszcze byłem po wode w studziance a wieczorem pojechałem na przylasek. Wczoraj obróciłem mostek. Różnice czuć sczególnie na stromych podjazdach. Podjechałem wszystkie podjazdy z początku trasy cyklo. na zjazdach nie wyczuwam jakieś róznicy, ogólnie na plus. I dodałem już wpis z zawodów w Rzeszowie.

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Podstawowym dzisiaj błędem było że wyjechałem koło 11 i słońce mocno dawało się odczuć. Trasa na Wilcze to raczej rutyna, jedynie od lecki podjechałem nowym podjazde, kawałek dobrej ścianki. Na szcycie widoczność bardzo dobra ale szybko z tą zmykałem bo słońce nie dawało spokoju. Zjeżdzałem kawałkiem czarnego szlaku prowadzącego do lecki, nie opłaca się tam jechać bo strasznie jest zarośnięty. I reszta asfaltem. Podcza jazdy amor chodził strasznie żle, zacinał się i pluł olejem jak oszalały bo zrobiły się luzy, no wcześniej było ale nie takie duże i to stało się z dnia na dzień. Jechało się okropnie, czułem każdy kamień. W domu zrobiłem mu serwis. Trochę się pomenczył i chodzi już lepiej. I przy okazji obróciłem mostek, ale dałem jeszcze jedną podkładke. Pojechałem to sprawdzić na przylasek, na asfalcie jak by lepiej, jutro będą testy w terenie.

Masa Krytyczna

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 0

Cyklokarpaty Rzeszów 2012

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 3

Trchę już póżno dadaje wpis ale jest to spowadowane tym że dopiero teraz są już oficjalne wyniki. W Rzeszowie byłem koło 9, ogromne kolejki do rejesracji, dzięki Włochatemu trochę je ominołem. I strza długo czekać bo start opózniony prawie o godzine.
Wreście start. Policja jechała troche za szybko, było trochę niebezpiecznie ale trzymałem się przodu. Na rodzinnej start ostry, noga nawet podaje. Staram trzymać się komus na kole. W lesie jeszcze troche mokro, prawie wywaliłem na jednej z hopek. Opony nie trzymają za dobrze na mokrym, ale reszta trasy już była sucha. Do pierwszego bufetu trzymam sie jakiemuś gościowi na kole, tęmpo wysokie ale daje rade. Na bufecie musiałem stanąć bo miałem wody, ale dziewczyna strasznie długo nalewała, przez to grupka z którą wcześniej jechałem odjechała a mi pózniej po tym postoju jechało się gorzej i zaczeły łapać mnie skurcze. Byłem juz powoli wyprzedzany. Po podjezdzie na Borówkach spotykam kone który niestety złapał kapcia, szkoda bo dobrze mu szło. Na zjeżdzie do Chmielnika wszyscy omijali drogę z dziurami i jechali przez pole ale właścicielowi to się podobało i z kijem ścigał rowerzystów:D Sam też musiałem uciekać bo bym dostał:D Jazda do mety to walka ze skurczami.
Po mecie powoli pojechałem na rynek nie brałem udziało w sprincie bo nogi już miały dosyć. Na rynku był telebin bo był mecz resovii i to ściagło mnustwo ludzi. Ciężko było gdzie kolwiek przejść z rowerem i wogule o maraton już nie był na rynku wazny. Czekam na wyniki. Wyników na razie nie bedzie a dekoracja na następnej edycji. Zmęczony powoli wracam do domu.
Podsumuwując:
Trasa maratonu super, a organizacja do niczego. Rozumiem problem dotyczący wyników bo osoby z tym związane miały wypadek ale reszta rzeczy to wina organizatorów. A jak mi się jechało? Dobrze, ale muszę jeszcze duzo popracować. Napewno było by lepiej gdybym miał lżejszy rower. Na razie nie będziecie mnie często widzieć na zawodach, nie mam kasy na starty. A jeszcze rower prosi się by coś w nim zmienić.

Wyniki:
4/9 mega M1 prawie pudło
43/ponad 200 Mega Open z tego jestem bardzo zadowolony:)
czas 2:56

krótko

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

Objazd kawałku trasy maratonu

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 0

Przejechałem troche trasy. Podjazd przez las koło drogi koło przekaznika i zjazd do chmielnika przejechałem ale chyba niewłaściwą drogą. Szkoda że nie przejechałem całej trasy. Spotkałem też Bartka Bąka i Łukasza i chwile z nimi jechałem. Jechało się dobrze, czułem moc:) ale dzisiaj była spokojna jazda.

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 0

Z Adamem i Kubą katowaliśmy przylasek. Na poczatku dwa kólka koło studzianki. Gubie pokretło do regulacji w amorze. Pożniej fajnym zjazdem przez las na Lubenie i powrót asfltem na przylasek. Podczas jednego z kółek Adam na Lubeni zobaczył fose wysypaną kamieniami, no to jazda:) Kilkanaście razy próbowaliśmy zanim udało przejechać się cały odcinek. Pózniej jeszcze pojechałem szukać bidonu Kuby. Takie trenigi to mi się podobają:)

allegro
strój kolarski na sprzedasz:)

Połomia

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 0

Jednak startuje w cyklo w Rzeszowie:)