Sierpień, 2014

Prawie bomba

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 31.08.2014 | Komentarze 0

Na Przylasku z Rafałem czekamy na Pawła i Piekła. Nie czułem się dzisiaj na siłach, czwarty dzień jazdy pod rząd to nie na moją formę. Przez Borek docieramy w stronę Harty, prowadzeni przez gps docieramy prawie pod Dynów. Wracamy asfaltowym podjazdem przez las, tu zaczyna mi się żle jechać. Nie mam już sił i nogi bolą, ale jakoś jadę. Oddzielamy się z Rafałem i jedziemy do Błażowej, postój przy sklepie. I ostatni dzisiaj podjazd, oj nie chciało nam się już jechać. I jeszcze zaraz na początku trasy z Foxa uciekło dużo powietrza.

Wyżne

Sobota, 30 sierpnia 2014 · dodano: 31.08.2014 | Komentarze 0

Ustawiam się w Babicy z Adamem, podjeżdżamy na górę. Pokazuje mu Wyżne Enduro i podjezdzamy drogą która wczoraj znalazłem a pózniej stromy asfalt. Zjeżdżamy Babice DH i podjeżdzamy ją jeszcze raz segmentem Babica wyciąg ściana. Dawno tego nie podjezdzałem, ściana masakra, wypluwałem płuca na górze:D I zjazd, na początku bandami a końcówka stromym zjazdem. Asfaltem do Budziwoja i tu każdy w swoją stronę. Kolejny dzień dobrego mtb.

Enduro

Piątek, 29 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 2

Na początku zjazd z Przylasku do Lubeni terenem, kiedy dojeżdzam do asfaltu okazuje się że z przodu kapeć. Zmieniam dętkę, tak jak myślałem dobiłem do obręczy. Wracam się do domu bo tylko miałem jedną dętkę. Znajduje jakąś dętkę i jadę jeszcze raz. Straszydle, Sołonka i tu dawno nie podjeżdzany podjazd na Maternówke. Zjeżdzam Wyżne Enduro, oczywiście uśmiech na twarzy sam się pojawia. Po wyjeżdzie z lasu zauważam po lewej fajnie wyglądające ścieżki. Jadę zobaczyć to dokładnie i dobrze że tam pojechałem, kilka fajnych technicznych ścieżek. Są miejsca dla mnie nie do zjechania, może i da się zjechać tylko zakręty kończą się pionowymi ściankami więc niema miejsca na błędy. Dobra miejscówka na zabawę na jesieni. Dalej jadę zobaczyć do kąt prowadzi kończący się asfalt, wyjezdzam w pola. Zawracam się i na zjeżdżam mokrą łąką, przednie koło podjeżdza na koleinie i gleba. Trawa miękka więc bez strat. Wracam się z powrotem na górę czarnym szlakiem, odbijam zobaczyć do kąt prowadzi droga a tu ścianka:) Podobna do tej w studziance, może większa. Krótka chwila zawahania i postanawiam ją zjeżdzać. W porównaniu do studzianki trudniejsza, polecam. Trasa DH w Babicy, Lubenia i w domu. Dawno tak fajnie nie pojeżdziłem na zjazdach:)

Asfalt

Czwartek, 28 sierpnia 2014 · dodano: 28.08.2014 | Komentarze 0

Co to dzisiejszej jazdy niema co się zbytnio rozpisywać. Po kilku dniach przerwy noga podawała a nawet po asfalcie jechało się fajnie.
Jak pewnie większość osób zauważyła interesuje się co się dzieje w grawitacyjnej odmianie kolarstwa. Wczoraj oglądałem Brandon Semenuk’s Rad Company. Film potwierdza raz na zawsze że Brandon jest ponad poziom wszystkich. Tylu backflipów na zjazdówce na jednym filmie nie widziałem tyle co przez całe życie, w tym roku na Rampage będzie ciekawy. Dla mnie film dobry, jakoś szczególnie mnie nie urzekł. Bardziej podobał mi się Arrival.
XC Przylasek też nie stoi w miejscu, powiększa się. Większość zrobiona, nowy odcinek w inny stylu od aktualnego. Kilka małych hopek i nawroty. Nie za szybki a za tym idzie bezpieczny.

Niebylec

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 24.08.2014 | Komentarze 1

Wyjazd z Adamem. Spotykamy się na Przylasku i na początek robimy pętle xc. Dalej przez Straszydle do Zimnego działu. Przez las, przez pola i szutrowy zjazd do Baryczki. Zawsze mam stracha jak tutaj zjezdzam, stromy trochę nierówny szuter na którym można lecieć 50km/h. Podjeżdzamy płytami na Żarnową. Ze szczytu kierujemy się lasem do szutru tak jak dawniej jeżdziłem do Odrzykonia ale nie dość że zarośnięte to jeszcze na chwilę mylę drogę. Dalej to szutry i polne drogi tak jak ostatnio jechałem. Teraz jak patrze na mapę to jest dużo skrótów na których mogliśmy zaoszczędzić na czasie, ale dopiero poznaje te rejony. Podjeżdzamy od Niebylca przez Bliziankę, zaraz na początku odbijamy na drogę po lewej stronie nad którą wisi jakiś napis. Mijamy coś w stylu starych pgr-ów i podjazd po płytach. Jednak musimy skręcić do asfaltu, a jak już na nim jesteśmy to trochę się on dłuży. Zjazd do Straszydla, w lesie wycinka, udaje się przejechać bokiem ale muszę znaleść tu objazd. I przez Okop na Przylasek. W pionie wyszło dużo 1300m a i tempo jak dla mnie w miarę mocne, przynajmniej nie szarpaliśmy na każdej górce:)

Studzianka

Środa, 20 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 0

Spokojna jazda ścieżkami koło Studzianki. Troche pobawiłem się na zjazdach i zrobiłem nowy krótki zjazd koło schodków, za pierwszym razem czułem się nie pewnie czy da się to zjechać ale da się bez większych problemów. Myślę zrobić tu więcej takich skrótów. I jeszcze kawałek na Hermanową zobaczyć gdzie prowadzi jedna droga.
Zjazd z Tarnicy:)

MTB

Wtorek, 19 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 0

Na początku Boguchwała i podjazd na Grochowiczną i zjazd lasem do Czudca. Teraz długi podjazd i jestem na Lubeni. Szczytami dojeżdżam do lasu w Straszydlu. Mam zamiar zjechać w stronę cmentarza ale po chwili okazuje się że droga przez wycinkę jest nieprzejezdna. Znajduję objazd ale dalej niepotrzebnie szukam innej drogi i zjeżdzam nie wiem gdzie. Na szczęście po chwili znajduję ścieżkę wyjeżdzoną przez motory. Po chwili orientuje się gdzie jestem. Ścieżka robi się nawet fajna, prawie 10 przejazdów przez kamienisty podjazd. Między czasie mam niezłego stracha gdy w ostatniej chwili zauważam między trawami fosę na ścieżce. bardzo duża nie była ale wystarczająca żeby przelecieć przez kierownice. Skoro już tu jestem to jadę na małą trasę DH. Przejeżdzam całą i trochę katuje ostatnią bandę. Dalej już szybko do domu bo pogoda zrobiła się niepewna.

Beskid

Poniedziałek, 18 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 0

Zabieram się z Włochatym autem  do Rymanowa. Bartek na szosie a ja na góralu na slickach. Na początku lekko pnący się pod górę podjazd od Rymanowa i cały pod wiatr. Z tego co zauważyłem to Beskid Niski składa się głownie z takich mniej stromych ale długich podjazdów. Pózniej jazda z wiatrem. Jedziemy do Wietrzna zobaczyć wiatraki. Fajnie to z bliska wygląda i kręci się w głowie jak się za długo na nie patrzy:) Asfaltu brak więc musimy zjechać kawałek terenem. Przejeżdżamy prze kładkę, mała górka i kierujemy się na większy podjazd do Lubatowa. Tu też zaczynają się trochę inne tereny, bardziej stromo a za tym idzie fajne serpentyny do i z Iwonicza. Ogólnie Iwonicz mi się spodobał ( wydaje mi się dobrą miejscówką na MTB)  Wyjazd trochę inny bo pierwszy raz gdzieś dalej po szosie ale bardzo fajnie chodż miałem chęć zjechać gdzieś do lasu:)