Po płaskim

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 2

Cel na dziś to Zjazd do Konieczkowej. Na początku szutry. Po wyjezdzie z lasu w Straszydlu kawałek asfaltu, krótki podjazd i dla mnie jeden z najlepszych zjazdów w okolicy czyli dzisiejszy cel. Jest dobry skoro jako na jedynym w okolicy pod koniec chcesz puszczać kierownice a po dojechaniu do asfaltu możesz unieść dłonie bo tak bolą:) Od Niebylca kieruje się w stronę Żarnowej dla mnie nowym fajnym szutrem. Pod Koniec droga zamienia się w asfalt. A z tym info dla szosowców, da się na cienkich kołach z Niebylca do Połomi pojechać po asfalcie omijając główną drogę i przy okazji oglądając okoliczne górki. Zjazd przez las, przez kładkę przebijam się na drugą stronę i kolejny podjazd. Teraz na chwilę odpoczynku do Sołonki ale nie bez przygód, przeskakując przez małą fosę wypina mi się jedno z pedał i lądowanie było trochę trudne. Ale to nic w porównaniu z wczoraj kiedy na zjeżdzie z schodków koło Saletyńskiej wypięły mi się oba pedała:) Od Solonanek trudny trochę mokry podjazd, nowa oponka poradziła sobie nawet dobrze ale pod koniec zapchała się i nie dała rady. Do domu i za chwilę jeszcze pograć w nogę.

| 09:40 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Tył bo z przodu mam alberta. Idealna opona na szutry i jakieś szybkie leśne ścieżki, klocki są trochę za krótkie przez co przy jakiś technicznych czy mokrych odcinkach trochę gorzej sobie radzi. Dobrze się toczy a guma jest miękka i opona minimalnie się ugina mimo napompowania. Ogólnie zadowolony jestem:)
wlochaty
| 19:56 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj tył czy przód ta opona? oby służyła długo :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apace