Wrzesień, 2014

Niedziela, 28 września 2014 · dodano: 06.10.2014 | Komentarze 0

Harta

Piątek, 26 września 2014 · dodano: 27.09.2014 | Komentarze 0

Rower dzisiaj służył bardziej jako środek transportu. Do Harty asfaltem, tam z kolegą pojeżdzilismy na motorze po okolicy. Motocykle są fajne:) może kiedyś i u mnie obok roweru pojawi się jakieś enduro. Jeszcze wybraliśmy się na rowery, kolega pokazał fajny odcinek prowadzący w okolice stoku. Jak już byliśmy na stoku to próbowałem go podjechać ale jest mokro i tracę przyczepność w połowie, ale przyjadę tu jeszcze:) Zapomniałem włączyć gps więc na mapie niema tego odcinka. Powrót do domu terenem.

Zimno

Środa, 24 września 2014 · dodano: 27.09.2014 | Komentarze 0

LOAM

Sobota, 20 września 2014 · dodano: 20.09.2014 | Komentarze 0

Krótko

Środa, 17 września 2014 · dodano: 17.09.2014 | Komentarze 0

MTB Boguchwała

Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 16.09.2014 | Komentarze 4

Raz w roku na zawody trzeba pojechać. Na szczęście udało się w miarę wyzdrowieć, w spokojnym tempie dojeżdżam do Niechobrza, po drodze spotykam Mirka i Bartka. Potem standard czyli biuro itp. Ustawiamy się na starcie i ruszamy.
Po chwili start ostry. Na asfalcie jestem z przodu, widzę czołówkę. Pierwsza mała hopka, przód odjeżdża i  tworzy się druga porozciągana grupa w której jadę. Jedzie mi się znakomicie, nie czuję zmęczenia i noga podaje, ale oszczędzam się bo wiem że jeszcze przede mną kawał wyścigu. Pierwszy zjazd, jadę równo z innymi ale między czasie przód podjeżdża i niewiele brakowało do gleby. Na drugim przejeżdzie przez wodę od razu zaczynam prowadzić rower pod górę, brak przyczepności tylnego koła chodż inni też prowadzili. Jednak to mnie nie martwiło. Kiedy zacząłem podchodzić nagle moje tętno bardzo wzrosło, ciężko się jechało i długo nie chciało spaść. W końcu się tętno uspokoiło. Góra dół bez przygód. Na ostatnim podjeżdzie od Czudca dogania mnie Piórek, podobnie jeżdzimy i chciałem go dzisiaj objechać. Jedzie też o ile dobrze kojarzę Adrian kwiecień i z nimi jadę większość do mety. Na podjeżdzie przed płaskim szutrem chłopaki mi odchodzą, os Kamikadze bardzo fajny:) Ostatni podjazd, doganiam Adriana. Teraz tylko w dół, siedzę na kole, czasem się zmieniam ale średnio doję radę, w końcu odskakuje i jadę sam, nawet nie próbowałem go gonić. Pół kilometra do mety, dogania mnie Kamikadze, kilka "słów" i też mi odskakuje. Już prawie meta. Próg zwalniający, przeskakuje go i przy lądowaniu łapie mnie bardzo mocny skurcz w łydkę. Próbuje jakoś ruszać nogą żeby przestało boleć, oglądam się i jakiś gość się zbliża ale udało się bez problemów objechać go na finiszu.
Nie do końca jestem zadowolony. Rok nie startowałem w zawodach. Nie mogłem na początku złapać odpowiedniego tępa, raz jechałem mocno a raz słabo. Jeszcze do tego kilka technicznych błędów na zjazdach. Wybór geaxów okazał się średni, dawno tyle w poślizgu nie jeżdziłem:), za to na suchym toczyły się bardzo fajnie. Mógłbym być 3-4 miejsca wyżej czyli tam gdzie Piórek którego jak dotąd zawsze udawało mi się objechać. Ogólnie było fajnie, warta było pojechać.

16 miejsce Open
8 miejsce w m2
dystans: 40,5km
Czas:1:59:00
Strata do pierwszego: +18,50min

Żyję:)

Piątek, 12 września 2014 · dodano: 12.09.2014 | Komentarze 6

Niestety wpadła dłuższa przerwa. Kilka spraw i choroba zmusiły mnie do tygodniowej przerwy. Chwila odpoczynku nigdy nie zaszkodzi ale chciałem się przygotować na moje jedyne w tym roku zawody czyli Boguchwała. Mam nadzieję że do Niedzieli w pełni wyzdrowieje i będę mógł się porównać w stosunku do innych, bo jestem ciekawy jak sobie poradzę:)

albo pomoże albo dużo stracę:)

Szybko na Wilcze

Piątek, 5 września 2014 · dodano: 09.09.2014 | Komentarze 2

Objazd MTB Boguchwała

Wtorek, 2 września 2014 · dodano: 04.09.2014 | Komentarze 5

Z Bartkiem, Pawłem, Tomkiem i Michałem objezdzamy trasę zbliżających się zawodów. Trasa uległa zmianie, ale z pomocą gps-ów udaje się bez problemów znaleźć odpowiednie odcinki. Zapadał zmrok więc musieliśmy odpuścić końcówkę, a ciekawi mnie co to jest za trudny zjazd. Ja też powiem to co mówili chłopaki, jak będzie padało to nie startuje. Spora część trasy prowadzi przez drogi do wycinki które po deszczu zamienią się w błotną masakrę. Dzisiaj było suchy a nasze rowery nie należały do najczyściejszych. Ogólnie sucho, tylko jest kilka miejsc w których jest błoto. Jest dużo podjazdów, dla mnie to plus. Na zjazdach każdy sobie poradzi a ktoś kto lubi coś trudniejszego też będzie zadowolony. Ogólnie fajnie.