Nieudany wyjazd

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 3

Jadę z Sebą autem do Sanoka. Stąd ruszamy na szlak, bardzo blisko miasta zaczyna się las a tam od razu na początek mega podjazd. Fragmentami na najniższych przełożeniach mam problemy z wyjechaniem. Na jednych z takich fragmentów obracam korbami stojąc w miejscu i słyszę dżwiek rozpadającego się bębenka. Trochę nie załapuje ale da się dalej jechać. Pierwszy zjazd i po jeżdzie. Z roweru zrobiło mi się ostre koło i zaciąga łańcuch. Postanawiamy że wracamy do domu. Ściągam łańcuch i zjeżdzamy w dół do Sanoka. Podjezdzało się ciężko ale i tak samo ciężko się zjeżdzało, stromo, kamienie korzenie przez co obecność zjazdowców których spotkaliśmy nie była dziwna. Mam nadzieję że się uda dokończyć tą trasę bo zapowiadało się naprawdę fajnie:)

| 14:35 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Jakiś kiepski był, na poprzednim zrobiłem prawie 20tys km i nawet nie dawał oznak że coś jest nie tak.
kundello21
| 14:09 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Zajeżdżasz te bębenki straszliwie... Chyba musisz kupić piastę bezzapadkową. Takie sa najlepsze.
tmxs
| 11:58 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj No Słonne są mega.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie