Jak szosowiec

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 3

bo po asfalcie i z szosowcami ale do rzeczy. W lesie jeszcze mokro więc trzeba pomęczyć się po asfalcie. Pada na Dynów. Straszydle, Lecka stromy podjazd w Kąkolówce. Na Ujazdach spotykm Kundello, miałem jechać na Dynów ale zaraz widzę znajomych szosowców skręcających na Futome więc jadę z nimi. Pierwsze musiałem ich dogonić:) Już dojechałem teraz tylko się utrzymać, jest w dół ja kręcę na młynku z braku przełożeń i wypluwam płuca. Na szczęście chłopaki szarpli się tylko na zjazd. Dalej już  spokojnie daję radę siedząc na kole bo tempo było spokojne. W Siedliskach odbijam na Okop i do domu. Muszę raz na jakiś czas wybrać się na jazdy z szosowcami ale bez obaw nawet nie myślę porzucić mtb:)

yazoor
| 06:51 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Średnia faktycznie jak dobra szosa :)) ehh formy to Tobie pozazdrościć:)
misiek
| 22:16 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj szosa to królowa kolarstwa :D
kundello21
| 19:49 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Na szosie nie ma takiej wolności jak w MTB. Trzeba uważać na wszystko co ma 4 i więcej kół i może czasem przywalić :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza