Marzec, 2016

Przed siebie

Poniedziałek, 28 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 0

Do Błażowej dobrym odcinkiem czarnego. Potem zaczynam szukać nowych dróg. Przez Futome szutrami, wjeżdżam na chwilę do lasu ale dojeżdżam do Mójki a tam nie planuje jechać więc zawracam i  przez pola docieram na górę. Fajny odcinek. Kawałek główną i szutrówką do Kąkolówki, trochę nie równa ta szutrówka :D Zjeżdżając zauważam fajną ścieżkę z płyt pod dom, jadę. Później mylę drogę i wyjeżdżam trochę dalej. Za to odnajduje bardzo fajną drogę. Przez Lecke i do lasu w Straszydlu. Na Loamie zabawa bo ślisko :) I do domku. Dużo w pionie, dużo terenu czyli ciężko było ale zabawa doskonała :)

Gdzie ja jestem? :)

Suck My Bars

Z fullami

Niedziela, 27 marca 2016 · dodano: 27.03.2016 | Komentarze 0

Z Łukaszem, Piotrkiem i Mateuszem pojeździliśmy po okolicy. Chłopaki na fullach o większym skoku ;) Chwilę po łanach, chcieliśmy się dostać do Chmielnika trasą skandi ale w lesie panuje wycinka. Zjeżdżamy asfaltem gdzie Łukasz leci sobie na manualu, fajnie to wygląda :) Podjeżdżamy od Chmielnika, pierwszy raz tędy jechałem i na pewno wybiorę się kiedyś tu zjechać. Jedziemy na Słocine, single sama przyjemność. Wracamy na Łany, ja odbijam do domu. Zdążyłem jeszcze przed zmrokiem do domu dojechać terenem. Mimo "trochę" innego roweru udało się wspólnie fajnie pojeździć. O dziwo po wczorajszych opadach warunki dziś było dobre. Sporo przewyższeń wyszło.

Bór

Sobota, 19 marca 2016 · dodano: 20.03.2016 | Komentarze 0

Zbieramy się w składzie Artur, Kona, Mariusz i Tomek. W Borze byłem tylko raz i było to dawno :) Do Rzeszowa walka z wiatrem. Trochę po mieście, i zaczynają się dla mnie nieznane drogi. Docieramy do lasu, tutaj trochę ciekawiej. Kona szaleje jak może :D Było jak się spodziewałem, płasko. Trochę piachu, sądziłem że będzie więcej. Pobawiliśmy się na małej piaszczystej skarpie. Później Tomek zalicza na szczęście tylko źle wyglądający przelot przez kierownice. Kona też poleżał na ziemi. Nawet na płaskim odcinku prostej drogi można sobie zrobić krzywdę :P Porządnie go przyciągnęło do ziemi przy robieniu drifta. Powrót dość szybki szerokimi szutrami. Przez miasto, asfalcik i podjazd terenem na Przylasek, tutaj sucho można zaczynać jazdę w terenie.
Fajnie było odwiedzić Bór. Coś nowego. Dla mnie za daleko. Raz w roku tam się wybiorę. Płaskie jest nudne nie ma co ukrywać. Gdybym mieszkał w Rzeszowie to np. na przełaj myślę super sprawa. Zima czy wiosna i można w suchych warunkach jeździć.

Joystick Originals with Garrett Robertson from Joystick Bicycle Components on Vimeo.

Matysówka

Piątek, 18 marca 2016 · dodano: 20.03.2016 | Komentarze 0

W końcu w terenie

Sobota, 12 marca 2016 · dodano: 12.03.2016 | Komentarze 0

W planach była jazda asfaltowa ale będąc za Lubenią przeszła szybka myśl pojechania do lasu w Wyżnym na ulubioną ścieżkę. Szybkie spuszczenie powietrza i zmykam z asfaltu :) Liczyłem na dobre warunki, las iglasty tam rzadko błoto jest. I miałem rację :) Jak na marzec warunki piękne. Nie ma błota, jedynie cienka śliska warstwa ale do domu wróciłem czysty. Po przerwie taka dawka mtb była dla mnie sporym wyzwaniem :) Zaliczyłem dwa zjazdy. Niby można poszaleć ale trzeba się pilnować bo jest miejscami bardzo ślisko. Po zmianie kierownicy na szerszą i mostka na krótszy dalej uczę się na tym jeździć. Przód stał się bardziej skłonny do uślizgów, trzeba ciągle go dociskać. Dwa zjazdy a ubawiłem się konkretnie, las iglasty jest mega! I afalcikami wróciłem do domku. W innych miejscach jeszcze nie pcham się w teren.

Błażowa płasko

Piątek, 11 marca 2016 · dodano: 12.03.2016 | Komentarze 0

Asfalcik z ekipą

Sobota, 5 marca 2016 · dodano: 05.03.2016 | Komentarze 0

Okoliczne górki z chłopakami. Sporo kilometrów wyszło:)