Wilcze

Środa, 12 marca 2014 · dodano: 12.03.2014 | Komentarze 3

Korzystając z wolnego dnia pojechałem na zaplanowany dzień wczesniej cel czyli Wilcze, dróg którymi będę jechał nigdy nie planuje bo to gwarantuje lepszy wyjazd. Tak, na Wilczym jest sucho, nie można tego porównać do jazdy asfaltem nad zalewem bo na Wilczym zawsze trochę błota się znajdzie. W kilku miejscach było ale dała się je ominąć i tak na całym odcinku w ogóle nie ubrudziłem się. Dzięki wspaniałej pogodzie czułem się jak w lecie, na zjazdach bawiłem się mega i co lepsze dobrze mi to wychodzi, brakuje tylko jeszcze pewności siebie. Raz coś mi się pomyliło i zamiast skręcać zacząłem jechać prosto ale udało się wyratować. Dalej to już Błażowa i Straszydle.

| 20:34 środa, 12 marca 2014 | linkuj Jeszcze go nie odebrałem bo nie miałem kiedy, jak już pojezdze to coś napisze o nim:)
yazoor
| 19:54 środa, 12 marca 2014 | linkuj Wilcze jest piękne;)A jak mostek pasuje?Ja może w piątek odwiedzę Wilcze bo mi się wolne szykuje:))
tmxs
| 17:59 środa, 12 marca 2014 | linkuj Dzięki za cynk bo jak znajdę czas to się tam wybieram :). Co do pewności - też mam ten problem - jak zawsze o tej porze roku, na to jest tylko jeden lek - jak najwięcej jeździć w terenie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miest