Czerwiec, 2011

Suma podjazdów:1930 m

Rzeszów

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 3

Zakupiłem używanom korbe deore lx fc-m570. Niedługo kupie nową kasete i dwa łańcuchy i znowu zaczne jeżdzić:)

ognisko

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 27.06.2011 | Komentarze 0

Do Tyczyna po zdjęcia

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 0

na szkolne

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 3

Napęd zakończył swój żywot. Gdzieś krótko podjechać się jeszcze da. Podjazd czy mocniejsze przekręcenie kończy się przeskakiwaniem łańcucha. Nie mam juz kasy, wydałem ostatnio jeszcze na maraton. Tylko niewiem czy sama korba wystarczy, wydaje mi się że łańcuch się rozciągnoł. Może za tydzień kupie nowe części. Czyli bedzie przerwa.

krótko

Środa, 22 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 0

Połomia-bez mocy

Wtorek, 21 czerwca 2011 · dodano: 22.06.2011 | Komentarze 0

Jakoś dzis nie miałem sił na dłuższą jazde, postanowiłem sie nie męczyć i zrobić krótką. Na zjeżdzie do Babicy czarnym szlakiem, zrobiłem dobra rzecz. A mianowicie. Wypiołem się z nosków i zjeżdzałem na odwróconych pedałach. Na jednym z zakrętów koło podjechało. Zareagowałem dobrze. Rower zostawiłem a sam wyskoczyłem do przodu. A gdybym był w noskach pewnie gryz bym ziemie. A poślizg był pewnie spowodowany słabym bieznikiem opony.

Matysówka

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 21.06.2011 | Komentarze 0

Krótko bo wyjechałem dopiero o 20. Doprowadziłem rower do ładu, musiałem jeszcze dokończyć podczas jazdy regulacje tylnej przerzutki a przed tem tak fajnie chodziła:) Dziś miałem fajny dzień dlatego jechało się zarąbiście.

Cyklokarpaty Kluszkowce

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

Mój drugi maraton w tym roku. Zbiórka pod tesco przed 6. Zdziwiłem się bo było ciepło. Kierowcom był Miciu i jechał jeszzce Kona. Dojazd samochodem długi ponad 200km czyli ponad 3h jazdy. Na miejscu rejestracja i przygotowanie się do startu. Ustawiamy się w sektorach. Zbytnio nie wiedziałem w którym. Stanołem w ostatnim, ale ktoś powiedział że jednak startuje z 4. Dobrze bo gdyby przyszło mi się przedostać przez te wszystkie dzieci:) Ruszamy. Szybki asfalt i podjazd terenem. Droga wąska i mnustwo kamieni, wszyscy koło siebie i niema wyjścia strza pchać. Kilka przejazdów przez rzecki i na około 10km zaczynają się kłopoty z napędem. A było na początku tak fajnie. Łańcuch sie zawijał i czasami przeskakiwał na 1 i 2 blacie korby. Przez pierwsze 10km dokuczał mi tak samo jak w Przemyślu ból brzucha ale potem minoł. Dalej jakoś szło, napęd coraz mniej przeskadzał. W około połowie trasy zawodnik przedemna na wpadł w poślizg udało mu sie wyratować. Ja jechałem bardzo blisko niego i tak samo tylne koło uciekło. Tylko że mi but został w nosku i mocno upadłem na noge. A w sprawie nosków na pedało juz nigdy nie wystartuje w nich na podobnych zawodach, czesto strza było schodzić z roweru i męczyłem się z wkładaniem nogi. Dłuższy czas jechałem sam. Na drodze pojawił sie zamknięty szlaban, schodze z roweru i nagle ogromny skurcz w nodze. Chwile postałem i dopiero w tedy mogłem jechać z powrotem. Koniec to jazda za, z gościem którego tempo bardzo mi odpowiadało. Na ostatnich 2 km dałem maksa i wyprzedziłem z 5 albo więcej osób. Po przejezdzie przez mete odrazu ustawiłem się w kolejce do karczera. Coś zjadłem i umułem się. Myśleliliśmy o zostaniu w kluszkowcach na noc, jednak postanowilismy że wracamy dzisiaj. Czekamy na rozdanie nagród, odebrałem dyplom. Na szczęście odrazu rozpoczeło sie losowanie nagród, miało byc o 20.30. I wracamy. Kona czasami zasypiał i tez tak postanowiłem zrobić. Zasnołem łatwo:) i obudziłem się 50km przed Rzeszowem. Zaczeło padać, byłem zmeczony i nawet nie myslałem o powrocie do domu na rowerze. Zadzwoniłem po brata, który zaraz przyjechał.

Pierwszy raz byłem w wiekszych górach i odrazu maraton:) Zobaczyłem Tatry. Zaliczyłem dla mnie najwiekszom wyskość Lubań(1225m.n.p.m.) Sam start raczej dobry. Zawiodłem się na napędzie. Oponki były troche łyse:) I w noskach prawie się zabiłem:D Z swojej kondycji byłem zadowolony. Ogólnie fajne przeżycie.

4/9 m1 mega prawie podium:)
42/130 mega open
Tylko 7min straty do Micia ale Kona to juz mi odjechał:) 13min straty.
Miciu- 31/130 open mega 14/45 w m3
Kona- 22/130 open mega 8/32 w m2

Mój czas: 3:32:39 na dystansie 44km średnia prędkość 12.4km/h

szkoła

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 0

Do szkoły z kolegą. Miałem dwa wf myslałem że pojdziemy na orlika ale podsawówka zajeła. Po wf poszlismy klasą do biedronki. I pojechałem do domu, na lekcjach niema sensu siedzieć, bo juz nic nie robimy.

Ostatnio zakupiłem noski na pedała, pedałowanie jest bardziej płynne, ciągne cały czas. Ostatnio wyczyściłem i zalałem na nowo xcm. Chodzi jak złoto:) ciekawe jak długo. Próbowałem zlikwidowac luzy ale mi się nie udało, przy hamowaniu czuć je. Zmieniłem kolcki, z przodu jagwire dla mnie najlepsze klocki do v-break, z tyłu klocki meridy już tak dobrze nie chamują. Korba niby nie przeskakuje aby wytrwała najblizsze 50km:) Bo będzie miała ciężkom prace:)