Sierpień, 2013

Rzeszów

Sobota, 31 sierpnia 2013 · dodano: 01.09.2013 | Komentarze 0

Jakieś 100 metrów od domu łapie znowu kapcia któryś już tam w tym tygodniu. Znalazł się też powód, z opony wyszedł drut, jakoś tak dziwnie i że tego nie zauważyłem.

Kurewska góra

Środa, 28 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 4

Wpadłem na pomysł żeby pojechać w okolice Odrzykonia ale o samotnej jeżdzie nie myślałem więc wybrałem się z Koną. Spotykamy się w Boguchwale, Piotrek jak zwykle spóżniony a tam pół godziny:) Dobra już jedziemy, Grochownicza, Czudec i postój przy sklepie. Wspinamy się na Łętownie ale inną drogą, zjazd do Strzyżowa bardzo fajny czyli trasą xc. Do niebieskiego szlaku prowadzi Kona dla mnie nową drogą fajny odcinek chodż dość stromy. Przez chwile droga na niebieskim przekształciła się w sam kurz i piasek jakoś dziwnie się po tym jechało i z dodatkowych atrakcji nagle w środku lasu mija na auto osobowe:) Na jednym z płaskich odcinków psss... i Kona łapie kapcia. Patyk wbija się z boku w oponę, tyle że Piotrek nie wziął że sobą ani dętki, łatek i papki. Pożyczam mu swoją i jedziemy dalej. Jeden fajniejszy zjazd i czuje że mam kapcia z przodu. Na szczęście wziąłem jeszcze jedną dętkę. Długo nie minęło i znowu łapię kapcia. Nie mamy już na co zmienić, Kona wpada pomysł żeby dętkę związać na guza. Udało się, znowu jedziemy. Przedostatni zjazd i znowu mi powietrze schodzi, tak samo jak przedtem dziura od strony obręczy i nie wiemy co jest tego przyczyną. Guźlamy kolejną dętkę i ruszamy na Kurewską górę nazwa dlatego że już mnie wnerwiło to łapanie kapci. Kona prowadzi zielonym szlakiem, mega zjazd. W jednym miejscu bardzo stromo miałem już dość przygód na dzisiaj więc wolałem zejść na nogach ale da się zjechać bo Piotrkowi się udało, może innym razem. Jedziemy sobie jakomś starą drogą. Dojeżdzamy do asfaltu i Kona chce jechać na Bonarówkę terenem tak jak szły cyklokarpaty ja chciałem asfaltem ale mnie namówił i pojechaliśmy. I znowu schodzi powietrze z koło tym razem Kona rozcina oponę. Ta schwalbe racing ralph to bardzo mało wytrzymała opona. Znowu gużlamy, problem był z nałożeniem opony ale się udaje i znowu jedziemy. W Strzyżowie postój na cole i jedzenie. Już nie kombinujemy tylko jedziemy przez Gliniki w trochę mocniejszym tęmpie do momentu gdy Konie znowu nie zeszło powietrze. Gużlamy ostatnią już dętkę, opona nie chce zejść dopiero za pomocą śrubokręta i dwóch imbulsów ściągamy ją. Teraz to już nawet Piotrek który zawsze myśli pozytywnie jest już wnerwiony:) Teraz byle szybko do domu, podkręcamy trochę tempo ile byłem w stanie to też jechałem z przodu. Powietrze powoli uchodzi u Piotrka dopompowujemy co jakiś czas i gnamy bo jest już ciemno a żadnej lampki nikt niema. Przed Babicą powietrze całkiem mu schodzi, pompowanie nie pomoże. Piotrek postanawia już iść na nogach a ja jadę do domu, dojezdzam koło 21. W sumie to było 7 czy 8 kapci:) Ciekawy wyjazd, i radzę każdemu na trasy powyżej stu kilometrów brać łatki tak jak to ja będę robił:D ale da się z każdej sytuacji wyjść.

lajt

Wtorek, 27 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 2

Xc przylasek © wilczek

Takie coś ostatnio listonosz przyniósł) © wilczek

Rzeszów

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 26.08.2013 | Komentarze 0

Ustawiłem się na wyjazd z Sebą ale wyjechałem wcześniej zobaczyć metę mistrzostw zbiórki na szosie. Było kilka osób z nimi poczekałem i po chwili przyjechali. Pojechałem do Rzeszowa. Krótka trasa w miarę dobrym tempie a miało być lajtowo. Seba pokazał mi nowy zjazd i odwiedziliśmy Magdalenkę na której dawno nie byłem. I fajny zjazd Słociną. Do domu a póżniej na szkolne żeby czasem za mało nie było:)

Z górki

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 0

Kupiłem nową obręcz i zaplotłem koło, zeszło pół dnia ale się udało. Skończyłem wieczorem i pojechałem to sprawdzić czy jest wszystko ok. Lekka centra i bicie góra dół minimalne ale mało wyczuwalne podczas jazdy. Właśnie z efektem jajo miałem największy problem, ale objechałem trasę bez problemu. Koło nadal całe jutro może sprawdzę je w terenie. Coś pozytywnego:)

jak zawsze pod górkę

Piątek, 23 sierpnia 2013 · dodano: 23.08.2013 | Komentarze 4

Zacznijmy od środy, support wymagał wymiany no miał prawo bo przejechałem na nim ponad 20tys km a póżniej pojechałem tylko na przylasek po bidon który zgubiłem kilka dni wcześniej. W czwartek patrzę na tylnie koło a tam wgniecenie na obręczy, trzecie w ciągu 1,5 miesiąca od czasu kiedy mam inne koło. Mega słaba ta obręcz. Próbowałem je wyprostować ale było ciężko bo obręcz aż była zawinięta i w pewnym momencie pękła. To fajnie:) ale myślę sobie że spróbuje przepleść koło. To zaczynam, znalazłem jakieś koło w miarę dobrze wygląda tylko coś z piastą było żle. Rozplotłem oba koła. Zaczynam zaplatać, trochę patrze na inne koło trochę czytam na necie i udaje się wstępnie zapleść. Jednak nic tego szprychy są za długie. Rozplatam i składam od nowa z innymi szprychami. Pojawia się problem z włożeniem nypli na szprychy bo obręcz jest bardzo wysoka. Zakręcam je bardzo mało i w pewnym momencie wszystko się rozlatuje. Trzecia próba, poszło z górki ogarnołem jak wkręcać bez problemu nyple w wysokich obręczach. Na dzisiaj zostawiłem sobie centrowanie, nawet poszło. Bicia na bok niema jedynie lekkie góra dół ale myślę sobie że to się pózniej zrobi. Szczęśliwy jak bym nie wiadomo co zrobił zakładam oponę i pompuję i co widzę obręcz się wybrzuszyła bo było pęknięcie którego wcześniej nie widziałem. Nic z tego bo mam hamulce v-break i to za długo nie pociągnie. Takie momenty człowieka dobijają. No cóż. Kiedyś go tam zrobię. A co do przeplatania kół to myślałem że będzie gorzej, poczytać i popytać się jeszcze o tym muszę ale jeszcze kilka razy i myslę że to opanuję. Jedynie potrzeba sporo czasu i cierpliwości. I wszystko dobrze sprawdzić długość szprych, czy niema jakiś pęknieć:) itp.

Zgłobień

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 0

Klasztor

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 0

Przylasek

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 1

Jazda niedaleko od domu, pierwsze skoczyłem na xc Przylasek. Kamienie nie rozwalone więc nasza robota nie poszła na marne. Pasuje jeszcze kiedy jedno miejsce zrobić i trasa będzie gotowa. Dalej pojeżdziłem koło studzinaki, czyli zjazdy ze ścianek itp. Trochę znudziła mi się ostatnio jazda po okolicy pasuje gdzieś dalej wyskoczyć:)