Rzeszów

Czwartek, 12 lipca 2012 · dodano: 13.07.2012 | Komentarze 2

Pierwsze wstapiłem do kundello po oponę a póżniej do nsb po blat do korby, i nawet się tańszy znalazł:) Na przylasek podjazd szutrem. Póżniej jeszcze testy i wszystko chodzi aż miło, ale pierwsza próba nie udana do końca bo żle najmniejszy blat załozyłem i przeskaiwał łańcuch. Ale za drugim razem wszystko chodziło juz dobrze. Na nowym napędzie biegi zmieniaja się znakomicie i ogólnie rower lecej chodzi. Z tyłu jest opona od Pawła ale jej nie miałem jeszcze okazji dobrze przetestować.

Nowy i stary blat

| 17:25 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj Pierwsze złamał sie jeden ale kiedy to nawet nie zauwazyłem. Zobaczyłem podczas mycia roweru. Drugi póznie jakoś to nie przeszkadzało podczas jazdy ale do przeskakiwania łańcucha mogło się przyczynić. Myślę że to się stało podczas zmiany biegów, albo kiedy się łańcuch zaklesczył a to kilka razy się stało ale jest już nowy blat:)
kriss | 18:57 piątek, 13 lipca 2012 | linkuj Dośc zużyty ten stary blat,zastanawia mnie ten blat bez dwóch zebów i to akurat obok siebie,nieźle musiałeś katować ten blat skoro aż tak te 2 zeby złamałeś.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree