Przylasek i małe podsumowanie

Poniedziałek, 9 lipca 2012 · dodano: 10.07.2012 | Komentarze 0

Co do trasy to krótka jazda na przylasek i katowanie tam nowego odcinka zjazdu. Chyba tylko ja o nim wiem narazie, bo powstał ostatnimi czasami. Trasa dość wolna i techniczna to co lubię. I póżniej jeszcze na szkolne.

A co do posumowania. Początek tego sezonu zaczoł się od zapisania do resovi. Niczego to wielkiego nie przyniosło. Kilka razy byłem razem na treningu z zawodnikami resovi, a tak poza tym to nic. Tylko niech ktoś nie myśli że resovia jest złym klubem. Są dobre warunki do rozwoju. Wspólne treningi, zimowe zgrupowania, itp . No i trener dość ważna osoba w klubie. Próbę jakiegoś tam ścigania podjołem trochę za póżno. Bo już w wieku 17 lat konkurencja ma za sobą kilka dobrych sezonów. No i do tego dochodzą jeszcze kszty, zawody, dojazdy no i sprzęt bo goście w mojej kategori ścigaja się na karbonach. Ale sam już nie jednego karbona objechałem:D Mógbym brać udział nawet na swoim aktualnym rowerze tylko gdydym miał pewność że gdy coś się zepsuje odrazu to wymieniam a nie ratuje i jeszcze próbuje na tym jeżdzizć. Zimy też dobrej nie miałem. Ale jak wykonywać treningi, baza, intewały itp. dowiedziałem się ostatnimi czasami.
Początek tego roku tak sobie własnie zaplanowałem, miałem się sprawdzić czy dam radę w zawodach w których i tak prawie nie startowałem a jak nie pójdzie to powrócić do turystyki. Ale najważniejsze że turystyka sprawia mi najwiekszą frajde. Ściganie pozostawiam innym. Coś tam jeszcze się pokaże na zawodach. Taką jazdę jak w 2011 roku lubię najbardziej spokojnie i bez spiny że nie wykonałem treningu. Wolę poznawać nowe miejsca niz podjeżdzać na babice 5 razy.