Objazd MTB Boguchwała

Wtorek, 2 września 2014 · dodano: 04.09.2014 | Komentarze 5

Z Bartkiem, Pawłem, Tomkiem i Michałem objezdzamy trasę zbliżających się zawodów. Trasa uległa zmianie, ale z pomocą gps-ów udaje się bez problemów znaleźć odpowiednie odcinki. Zapadał zmrok więc musieliśmy odpuścić końcówkę, a ciekawi mnie co to jest za trudny zjazd. Ja też powiem to co mówili chłopaki, jak będzie padało to nie startuje. Spora część trasy prowadzi przez drogi do wycinki które po deszczu zamienią się w błotną masakrę. Dzisiaj było suchy a nasze rowery nie należały do najczyściejszych. Ogólnie sucho, tylko jest kilka miejsc w których jest błoto. Jest dużo podjazdów, dla mnie to plus. Na zjazdach każdy sobie poradzi a ktoś kto lubi coś trudniejszego też będzie zadowolony. Ogólnie fajnie.

| 20:34 czwartek, 4 września 2014 | linkuj rempejdż to tylko w Straszydlu jest:D czyli ścianka 90%
Mic
| 20:17 czwartek, 4 września 2014 | linkuj na tym zjeżdzie sporo patyków co dodatkowo utrudnia, ale z tego co wiem ma być tam zrobiony niezły singiel;)
tmxs
| 19:33 czwartek, 4 września 2014 | linkuj hehe, ja też nie bardzo. Chciałbym to zobaczyć, bo z samych opisów to można odnieść wrażenie, że tam jest jakiś rempejdż segment :D
| 18:30 czwartek, 4 września 2014 | linkuj Niewiem:)
tmxs
| 14:06 czwartek, 4 września 2014 | linkuj No właśnie też mnie ciekawi ten trudny zjazd. Jak tam trafić?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa winam