Żyję:)

Piątek, 12 września 2014 · dodano: 12.09.2014 | Komentarze 6

Niestety wpadła dłuższa przerwa. Kilka spraw i choroba zmusiły mnie do tygodniowej przerwy. Chwila odpoczynku nigdy nie zaszkodzi ale chciałem się przygotować na moje jedyne w tym roku zawody czyli Boguchwała. Mam nadzieję że do Niedzieli w pełni wyzdrowieje i będę mógł się porównać w stosunku do innych, bo jestem ciekawy jak sobie poradzę:)

albo pomoże albo dużo stracę:)

wlochaty
| 22:06 poniedziałek, 15 września 2014 | linkuj niestety siła woli nic nie daje na maratonach, liczy się siła łydy :D
lemur89
| 12:24 sobota, 13 września 2014 | linkuj Nie zawsze trzeba mieć jakiś mega wypas sprzęt ,aby coś pokazać, często siła woli i determinacja się liczy, życzę Ci jak najlepszego wyniku :)
| 12:10 sobota, 13 września 2014 | linkuj Ostatnio opnę w sklepie kupiłem 2-3 lata temu, są tańsze opcje:)
kundello21
| 07:32 sobota, 13 września 2014 | linkuj I tak jesteś wielki :)
Koksy wymiękają... :D
Teraz można znaleźć bardzo fajny oponki na wyprzedażach w necie. Ogólnie teraz się zaczynaja wyprzedaże. Szczególnie dużo rzeczy jest na dobresklepyrowerowe.pl.
| 18:17 piątek, 12 września 2014 | linkuj Dzięki wielkie:) na cuda nie ma co liczyć top 20-30 by mnie w pełni zadowoliło
tmxs
| 17:44 piątek, 12 września 2014 | linkuj Czuję, że będzie bardzo dobry wynik. Co do gumy to obstawiam jednak lekkie błoto, powinna być ok. Daj szkołę tym wszystkim 29"-rowcom :). powodzenia!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa csiet