Niebylec

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 24.08.2014 | Komentarze 1

Wyjazd z Adamem. Spotykamy się na Przylasku i na początek robimy pętle xc. Dalej przez Straszydle do Zimnego działu. Przez las, przez pola i szutrowy zjazd do Baryczki. Zawsze mam stracha jak tutaj zjezdzam, stromy trochę nierówny szuter na którym można lecieć 50km/h. Podjeżdzamy płytami na Żarnową. Ze szczytu kierujemy się lasem do szutru tak jak dawniej jeżdziłem do Odrzykonia ale nie dość że zarośnięte to jeszcze na chwilę mylę drogę. Dalej to szutry i polne drogi tak jak ostatnio jechałem. Teraz jak patrze na mapę to jest dużo skrótów na których mogliśmy zaoszczędzić na czasie, ale dopiero poznaje te rejony. Podjeżdzamy od Niebylca przez Bliziankę, zaraz na początku odbijamy na drogę po lewej stronie nad którą wisi jakiś napis. Mijamy coś w stylu starych pgr-ów i podjazd po płytach. Jednak musimy skręcić do asfaltu, a jak już na nim jesteśmy to trochę się on dłuży. Zjazd do Straszydla, w lesie wycinka, udaje się przejechać bokiem ale muszę znaleść tu objazd. I przez Okop na Przylasek. W pionie wyszło dużo 1300m a i tempo jak dla mnie w miarę mocne, przynajmniej nie szarpaliśmy na każdej górce:)