Enduro

Piątek, 29 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 2

Na początku zjazd z Przylasku do Lubeni terenem, kiedy dojeżdzam do asfaltu okazuje się że z przodu kapeć. Zmieniam dętkę, tak jak myślałem dobiłem do obręczy. Wracam się do domu bo tylko miałem jedną dętkę. Znajduje jakąś dętkę i jadę jeszcze raz. Straszydle, Sołonka i tu dawno nie podjeżdzany podjazd na Maternówke. Zjeżdzam Wyżne Enduro, oczywiście uśmiech na twarzy sam się pojawia. Po wyjeżdzie z lasu zauważam po lewej fajnie wyglądające ścieżki. Jadę zobaczyć to dokładnie i dobrze że tam pojechałem, kilka fajnych technicznych ścieżek. Są miejsca dla mnie nie do zjechania, może i da się zjechać tylko zakręty kończą się pionowymi ściankami więc niema miejsca na błędy. Dobra miejscówka na zabawę na jesieni. Dalej jadę zobaczyć do kąt prowadzi kończący się asfalt, wyjezdzam w pola. Zawracam się i na zjeżdżam mokrą łąką, przednie koło podjeżdza na koleinie i gleba. Trawa miękka więc bez strat. Wracam się z powrotem na górę czarnym szlakiem, odbijam zobaczyć do kąt prowadzi droga a tu ścianka:) Podobna do tej w studziance, może większa. Krótka chwila zawahania i postanawiam ją zjeżdzać. W porównaniu do studzianki trudniejsza, polecam. Trasa DH w Babicy, Lubenia i w domu. Dawno tak fajnie nie pojeżdziłem na zjazdach:)