Odrzykoń

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 2

Wyjazd z Miciem. Najpierw jadę do Rzeszowa, na skrzyżowaniu spada mi łańcuch i zakleszcza się między ramę a zębatkę. Jedziemy na początku do Boguchwały, przerzutka z tyłu przeskakuje a regulacja nie pomaga, po kilkunastu kilometrach już się uspokaja. Już w domu zauważyłem że zgięło się ogniwo w łańcuchu. I na Boguchwale łapie jeszcze kapcia. Podjeżdzamy w stronę Strzyżowa i dalej jedziemy żółtym szlakiem, fajny odcinek jedynie w jednym miejscu kompletnie zarośnięty przez co musimy iść z buta. I zaczynamy jazdę Niebieskim szlakiem do Odrzykonia, pierwszy raz przejechany od Wiśniowej, chodż sporo powalonych drzew. Do połowy szlaku jedzie mi się naprawdę fajnie. Jednak zaczynam być głodny i trochę siły odpuszczają. Jeszcze dzik latał. W końcu Odrzykoń i postój przy sklepie. Z Miciem naliczyliśmy że wywaliłem 10 razy:D Były łagodne upadki, po prostu na podjazdach kiedy się zatrzymałem albo koło pdjechało przewracałem się na bok. Na zjazdach trochę się bałem spd ale jednak zjeżdzałem normalnie a było gdzie poszaleć:) Postanawiamy wracać już asfaltem. Trochę już słabszy ale docieram do domu bez problemów. Ostatnio zaniedbałem turystykę, jednak myślę że setki pojawią się częściej:)