Testy

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 10.05.2013 | Komentarze 5

Wreście nabyłem pedały i buty rowerowe czyli spd. Dość długi czas jeżdziłem na zwykłych pedałach a póżniej w noskach. Buty to Shimano md76 i pedały Time. Żeby nie było za łatwo to pojechałem na wilcze. Zimny dział i żółtym powoli wspinam się na szczyt, jedynie miejscami duże błoto. Przed sobą widzę dużą kałużę z wodą, zatrzymuje się ale nie wypinam się i przewracam się na bok:) Z szczytu próbuje zjechać chyba zielonym ale od razu go gubię i jadę na przełaj przez las. Jednak dojezdzam do właściwej drogi. Kąkolówka i od Lecki najszybszą drogą do domu bo zgłodniałem. A co do nowego nabytku, pedałowanie jest o wiele płynniejsze, czuć że jest więcej siły, ale jeszczę muszę trochę pojezdzić. A co do zjazdów, zjeżdzam trochę wolniej. Szybkie odcinki typu szutry i polne drogi pokonuje tak samo jak przedtem. Problem pojawia się z czymś technicznym, po prostu boję się że się nie wypnę. Jednak jest lepiej niż myślałem, po prostu muszę się nauczyć tego nawyku. Spd trochę podobne są do nosków jednak lepiej trzymają nogę buta i stopa jest lepiej ułożona na pedale.

Butek © wilczek

Mic
| 22:53 piątek, 17 maja 2013 | linkuj fatalny wybór butów :(((( gorszych nie było?
matajsenPL
| 12:00 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Mam takie same buty :D
| 12:00 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj SPD jest super ale musisz się przyzwyczaić- "miciu22 Parę gleb i się nauczysz :D" to niestety szczera prawda.
miciu22
| 18:20 piątek, 10 maja 2013 | linkuj Parę gleb i się nauczysz :D
azbest87
| 16:48 piątek, 10 maja 2013 | linkuj Przyzwyczajenie szybko się wyrobi, a plusy spd-ów są na tyle duże że później nie będziesz chciał z nich zrezygnować:)
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azyci