Zima

Sobota, 19 stycznia 2013 · dodano: 19.01.2013 | Komentarze 2

W tym roku nie dodałem jeszcze żadnego wpisu więc pasuje coś napisać. Jeżdze ale w trochę inny sposób, bo od domu oddalam się najwyżej o 5 kilometrów. W tamtym roku nawet pomimo mocnej zimy robiłem jakieś tam trasy, ale strasznie to mnie męczyło i nie sprawiało frajdy i jest to trochę spowodowane moim zimowym rowerem ale może coś złoże normalnego :) Auktualnie moja jazda polega na katowaniu przylasku i okolic niedaleko domu i nie chce mi się dodawać tych wyjazdów. W styczniu było takich jazd około 10 po około godzince chodż dzisiaj nawet wyszło 2 godziny:) Mam nadzieje że technike to poprawi. Myśle jeszcze o zaliczeniu Wilczego, ale napewno nie w takich warunkach jakie są tymi dniami:)
filmy enduro- mi się podobają:)

kundello21
| 23:57 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Jeśli nie jeździsz po soli, tylko w terenie, to rowerek tego zupełnie nie odczuje. Tak jakbyś go po prostu często mył. My w Rzeszowie mamy gorzej, a rowerom nic nie jest. Trzeba po prostu omijać asfalty, a Ty masz to ułatwione :D
tmxs
| 09:28 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Też tak mam, że katuję tylko najbliższe okolice. Na dalekie wyrypy przyjdzie czas na wiosnę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa palne