koniec roku

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 0

Oto takie małe podsumowanie. Pierwsze pół roku to niby jazda w resovi. Jeżdzić jeżdziłem ale o trenowaniu to miałem małą wiedzę:) Z resovią nie wyszło ale kiedyś już o tym pisałem. Od Lipca zaczeło mi się fajnie jeżdzić, forma nawet była ale zwłaszcza nastawienie inne i trasy fajne. Wcześniej to było katowanie kilometrów a teraz jeżdziłem bo chciałem. Kilka razy wystartowałem a wyniki w miarę dobre. Kilometrów nawet sporo, 8tyś to narazie najwięcej z tego co jeżdze. Ogólnie jestem zadowolony z drugiej połowy roku bo pierwsza to była strata czasu ale człowiek uczy się na błędach. Ostatnio strasznie lubię zjeżdzać:) Trochę szybciej mi to wychodzi niż rok wcześniej. Miałem przy tym trochę szcześcia bo do Pażdziernika nie miałem żadnej poważnej gleby, dopiero na jesieni dwa razy trochę mocno spotkałem się z matką ziemią ale to tylko dlatego że przesadziłem:) Planuje w nastepnym roku spróbować jeszcze technike polepszyć, ciekowe co wyjdzie. A jakie mam jeszcze plany? Myślę o zrobieniu 300km w jeden dzień( Miciu mam nadzieje że ty też:)) zaliczyć Liwocz raz jeszce i wyjazd w góry żeby pozjeżdzac po fajnych zjazdach. Ścigania się na zawodach nie planuje, jedynie może okoliczne zawody typu Boguchwała czy łańcut. Chodż jest możliwość że będe w pewnym teamie ale jest to jedna wielka niewiadoma:) a mi też się nie chce ścigać. Dzięki za jazdę osobą które ze mną jeżdziły i do zobaczenia w nowym roku:)