• Sprzęt Merida matts sport 500

Wilcze

Wtorek, 18 lipca 2017 · dodano: 19.07.2017 | Komentarze 0

Klasyczny jazda na Wilcze która się nigdy nie nudzi. W lesie w Straszydlu postanowiłem zobaczyć jak się ma skrót do Wilczaka. Okazało się że jest zmasakrowany przez wycinkę więc już nie będę się tam więcej pchać. Przez Podlas dotarłem na szczyt. Kręciło mnie poszukanie czegoś nowego więc pokierowałem się szutrową drogą w stronę Gwoźnicy. Super odcinek :) niestety zakończony błotną przeprawą i jazdą wzdłuż strumienia. Oczywiście później zamiast wrócić do drogi pojechałem dalej w las i zakończyło się to krzakami i trawami chodź strasznie źle nie było. Tak na przyszłość już wiem że tam do lasów nie ma co się pchać, ale jak jechać za drogą to bardzo fajny odcinek. Z powrotem wspinałem się na Czarnotówki. Tu już za drogą bez kombinacji. W Straszydlu trzeba wybrać zjazd, wybieram jak ja to nazywam Traile czyli pseudo bandy. Lokalni budują tam trasy, zrobili coś nowego. Jest lepiej ale nadal nie wiem czemu tak kochają płaskie lądowania :D W sumie jestem nielotem i jest mi z tym dobrze :) Końcówkę jechałem już głodny bo straciłem trochę czasu na szukaniu nowych dróg.