• Sprzęt Merida matts sport 500

Prządki

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 03.04.2016 | Komentarze 2

Z Łukaszem i Piotrkiem jedziemy na Prządki. Na początku wspinamy się na wschód. Stąd zjeżdżamy super odcinkiem, wszystko co dobre :) A udało nam się przejechać tylko połowę przez wycinkę. Wspinamy się na punkt widokowy, pięknie wszystko widać. Wracamy wąwozem, tu gdzie nie pojedzie jest fajnie. Łukasz pokazuje nam dla mnie chory pomysł do skakania, czekam na filmik :D Później jeździmy po drugiej stronie lasu. Super ścieżki, zakochałem się :D Jest szybko, jest technicznie- miejscami było ciekawie :) Spotkaliśmy Polaka. Z Łukaszem polatali hopki, trochę ponagrywaliśmy. Miałem okazje pojeździć na nowym Krossie Moonie. Nie liczny rower do którego mogłem się normalnie wpiąć mimo pedałów looka a ja mam time. Enduro to całkiem inna bajka niż xc. Inaczej wchodzi w zakręty, można pozwolić sobie na więcej. Mimo dużego skoku nie było jakieś tragedii na podjazdach. Kusi :P Jeździłem też na zjazdówce, banan na gębie od razu :) Mieć taki rower to jedno a umieć na nim jeździć to drugie. Chłopaki ogarniają. Trasa krótka bo byliśmy trochę ograniczeni czasowo. W końcu poznałem te ścieżki ale dla mnie było zdecydowanie za mało :) Pretekst żeby odwiedzać te okolice częściej :)