• Podjazdy 2011m
  • Sprzęt Merida matts sport 500

Niebieski

Sobota, 10 października 2015 · dodano: 11.10.2015 | Komentarze 5

Cel na dzisiaj jest prosty, niebieski szlak do Odrzykonia. Na wyjazd ustawiam się z Koną. Jakoś nie spiesznie jadę na miejsce spotkania a i tak okazuje się że przyjedzie później więc jadę mu na przeciw żeby nie zamarznąć. Ugadania się z Koną na którąś godzinę nie ma żadnego sensu :D Trochę inaczej wspinamy się na Grochowiczną. Zjazd do Czudca trasą zawodów. Dalej Łętownia gdzie robimy postój w budce myśliwskiej. Szybki zjazd szutrem koło stoku i przerwa przy sklepie. Trochę asfaltów i Kona prowadzi swoją ścieżką do Niebieskiego. Na początku dużo dróg wywózkowych na szczęście przejezdnych. W końcu jest upragniony niebieski. Tu już niema śladów wycinki, chodź ścieżki zmieniły się po ostatniej wizycie. Przyjemność z jazdy ogromna:) Podjazdy i zjazdy perfekcja a przy tym osłonięci przez las od wiatru. Docieramy do Królewskiej góry która tym razem nie okazała się dla nas Kurewska:) Tam wpisanie się do skrzynki a poza tym Kona popełnia ortografa, znowu? :D Szykuje się zjazd zielonym szlakiem. Nastawiam się psychicznie na mega ścianę której ostatnio nie zjechałem. Jedziemy, a ściana jak by się zrobiła bardziej płaska. Było stromo ale nie jechałem tego z strachem w oczach. Chodź zjazd się zmienił i jako całość to jest super. Wspinamy się na Bonarówkę a stąd polnymi drogami trasą Cyklokarpat. Potem pomyliliśmy drogę ale udało się dojechać do Strzyżowa. Niedługo zrobi się ciemno więc bez kombinacji wracamy do domu. Jedynie urozmaicamy sobie ścieżką wzdłuż Wisłoka. Zapadła noc, zrobiło się chłodniej więc podkręcamy lekko tępo. W Siedliskach każdy odbija w swoją stronę. Ja jeszcze męczę podjazd na Przylasek. Podsumowując wyjazd bardzo udany i o dziwo bez żadnych przygód:) Moja pierwsza i pewnie ostatnia setka w tym roku. Jechało mi się dobrze jedynie pod koniec nogi już dawały znać że mają dosyć. Jesienią można bez problemu zrobić dłuższą jazdę. I muszę się wsiąść za zjazdy bo tak nie będzie że Kona jest szybszy ode mnie:D Dzięki za jazdę Konałke.

tmxs
| 08:26 poniedziałek, 12 października 2015 | linkuj Ciekawe jak pójdzie Zinkowi - ma naderwany obojczyk ale lekarz zezwolił na start, pod warunkiem, że da rade znieść ból :D. Darren odszedł ze speca i pojedzie na Canyonie. Tak czy owak - będzie ciekawie.
| 22:21 niedziela, 11 października 2015 | linkuj Ja też nie widzę :D Obstawiam starą gwardie czyli Brandony, Zinki i inne. Najbardziej chciałbym zobaczyć na pierwszym miejscu Grahama, stać go na to o ile nie powtórzy się zeszły rok. Moim czarnym koniem jest Antoni, na jednych zawodach dirtowych nieźle pozamiatał. I życzę dobrej jazdy mistrzowi Whistler czyli Remigiuszowi:) A z akcji można przewidzieć powtórkę czyli próba fronta przez Tomka może na innej hopie i jakaś chora linia lub drop w wykonaniu Andrzeja z Grahamem:) Masz racje Darren ma drugą młodość i może zawojować. A Rogatkin jak daszek założy to kto wie chodź nie lubię tego dirtowca :D Szaman też dirtowiec ale polak więc kibicuje;)
tmxs
| 21:04 niedziela, 11 października 2015 | linkuj W tym roku jakoś nie widzę wyraźnego faworyta :D. Darren Berrecloth jest na miejscu i coś kopie, nie widziałem go na listach ale chyba startuje, także myślę, że albo ten dziadek albo młodziak Rogatkin sięgnie po wygraną :). A kibicuje oczywiście Szamanowi no i moim ulubieńcowi Doerflingowi.
| 18:27 niedziela, 11 października 2015 | linkuj Lajtowe pod względem atmosfery :) jakie wróżby przed Rampage? mi się udało w tamtym roku przewidzieć fronta Tomka ;)
tmxs
| 17:29 niedziela, 11 października 2015 | linkuj takie tam lajtowe mtb z 2K w pionie :D. zielony z królewskiej jest klasyk ...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser