• Sprzęt Merida matts sport 500

Strzałówka

Wtorek, 6 października 2015 · dodano: 06.10.2015 | Komentarze 2

Wyjazd spontaniczny, tą miejscówkę odwiedzam raz w roku bo jest zajebista. Szutrami przez Straszydle. Kieruje się na zjazd do Konieczkowej, końcówkę zmieniam bo stara zarosła. Od Konieczkowej wspinam się na górę za Niebylcem. Udało się bez błądzenia powtórzyć zeszłoroczną trasę i dojechać do Lutczy. Piękne widoki, fajne szutrowe drogi. Wspinam się na Strzałówke, na górze postój. Zjeżdżam oczywiście tą samą drogą bo jest super:) Żeby trochę przyspieszyć do Gwoźnicy jadę asfaltem. Tutaj podjeżdżam nową drogą, wyjeżdzam tam gdzie chciałem czyli w połowie trasy na Wilcze. I klasyczną drogą na szczyt i do Lecki. W Straszydlu zjeżdżam Loama, mam fioła na punkcie tego zjazdu:D I na Przylasek. Obawiałem się błota ale padało tylko na Przylasku. Wyjazd super, starałem się zrobić w miarę szybką i płaską trasę a wyszło 70km i prawie 1500 metrów przewyższeń. 2k w pionie można zrobić bez problemu. Tereny super, muszę w końcu zacząć tu jeździć. Jest tu mnóstwo szutrowych i polnych dróg.

| 13:39 piątek, 9 października 2015 | linkuj Na jakieś ognisko na Strzałówce z chęcią pojadę:) Loam to zjazd niedaleko ścianek, nie jechaliśmy go razem.
yazoor
| 19:55 czwartek, 8 października 2015 | linkuj Kurde widzę że Cię poniosło a myślałem że razem skoczymy może dasz się namówić na powtorkę w tym roku :D Co to za kiepa ten Loam w Straszydlu nie zjeżdżaliśmy tego?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciaob