Wilcze

Sobota, 29 listopada 2014 · dodano: 29.11.2014 | Komentarze 0

Droga na Wilcze klasycznymi drogami bez kombinacji za to jazda w drugą stronę o wiele bardziej mi się podobała. Temperatura na minusie pewnie odstraszyła wiele osób ale dziś były idealne warunki na mtb:) wszystko zamarznięte, zero błota. Nie pamiętam kiedy tak czysty wróciłem z Wilczego. Zjazd z Wilczego nie nudzi mi się i bawię się tu dobrze za każdym razem. Z zimnego działo inaczej niż zawsze. Zjazd który prowadzi do stadniny (koło skrzyżowania w Straszydlu). Podjeżdzam "Korzeniami" kiedyś już wychwalałem tą ścieżkę. Jak był podjazd to będzie i zjazd. W narciarskich rękawiczkach trochę mam problem z hamowaniem, rogi przeszkadzają i nie mogę do końca nacisnąć klamki. Rękawiczki do kieszeni i można zjeżdzać bo tu hamulce się przydają:) I do domu droga koło stadniny. Na przylasku patyk wpada w przerzutkę, myślałem że wypadnie po chwili. Jeden ruch korby za dużo i linka urwana. Na szczęście do domu niedaleko i w miarę płasko. Mimo ujemnej temperatury bardzo fajny wyjazd z dobrymi zjazdami. Trasa na stravie w połowie bo ostatnio mam problemy z telefonem.