Wrzesień, 2012

Na trasie skandi

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 3

Pojechałem na Borówki zobaczyć jak tam zjezdzają zawodnicy maratonu. Jak czołówka zjeżdzała to było na co popatrzrec ale pózniej to nuda. Spotkałem tam kolege a póżniej jeszcze przyjechał Włochaty z Sebą. Jedziemy kawałkiem trasy i spotykamy Kone. Na podjeżdzie do Matysówki gdy spadł łańcuch rozregulowała mi sie przednia przerzutka ale z pomocą Bartka szybko ja naprawiłem i działa idealnie. Na zjezdzie w Słocinie kona łapie kapcia. Nie miał dętki:D Bartek dał mu łatki. W końcu zakleił. Włochaty pomógł mu pompować ale urwał mu węntel i całe powietrze zeszło. I ostatnią deską rarunku było napchanie trawy:) fajnie to potem wyglądało jak jechał. Jedziemy na rynek, a pózniej do Zalesia jadę z Włochatym. A dalej sam przez tor morocrosowy i do domu. I jeszcze pojechałem na przylasek.

Kibicowanie i objazd szosowej trasy skandii.

Sobota, 8 września 2012 · dodano: 08.09.2012 | Komentarze 0

Pogoda trochę mi pokrzyzowała plany, miałem jechać gdzieś koło Sołonki pokibicować osobą startujacym w wyscigu, ale w terenie mokro a nie chciało mi sie szukać asfaltowych objazdów. Podjechałem na najblizszą górkę, niedaleko stadniny koni. Kilku osobą pomagełem wyjechać pod górę, a gdy chce pomóc konie to się poślizgnołem i prawie wywaliłem. Ciamajda ze mnie:D. Było widać że Kona daje z siebie wszystko, cisnął mocno:) Startowało trochę znajomych twarzy. Na drugą pętle podjezdzam tylko do asfaltu niedaleko mnie. Przed wieczorem ruszam śladami zawodników. Jechało mi się rewelacujnie a górek było pod dostatkiem. Końcówke troche zmieniam bo uderzam na Tyczyn. Dawno już nie robiłem takiej trasy na Lubeni, kiedy zaczynałem jezdzić na rowerze takie jazdy były częstrze, chodż krótsze:)

#lat=49.925273371235&lng=21.960105000001&zoom=12&maptype=ts_terrain

szkolne

Czwartek, 6 września 2012 · dodano: 06.09.2012 | Komentarze 0

Jakoś nie chciało mi się dzisiaj jezdzić, to sobie polatałem za piłką. Dużo szosowców mozna spotkać na przylasku bo objezdzają trasę zawodów.

trening

Środa, 5 września 2012 · dodano: 05.09.2012 | Komentarze 2

Pojechałem do Rzeszowa gdzie spotkałem się z chłopakami z resovi. Adam, Kuba i młodszy Piecuch. Miał być objazd skandi, ale podjezdzamy serpentynka i dalej trasą cyklokarpat. Jednak w drugim lasku na przejeżdzie przez rzeczkę Adam wpada pomiedzy deski i trochę centruje koło, Azbest wie jak to wygląda:D bo to był właśnie jego rower. Ja też trochę ucierpiałem bo znowu wypadła uszczelka ale teraz z tulejami. To już wracamy, ja juz klepie asfalt bo nie chciałem całkiem rozwalić amora. Podjeżdzam od Siedlisk.
Chłopaki pod górę jadą bardzo mocno, utrzymuje koło ale wkładam w to wiecej sił, przynajmiej na zjazdach daję rady:)

Tyczyn

Wtorek, 4 września 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 0

Kończyłem dzisiaj w szkole troche pózno, ale wybrałem sie na krótką trasę. Wakacje się skończyły i na jazdę jest trochę mniej czasu. Na Hermanowej spotkałem znajomych przez co jazda się trochę skróciła.

#lat=49.941183441506&lng=22.02141&zoom=13&maptype=ts_terrain

rozjazd ale taki dziwny

Niedziela, 2 września 2012 · dodano: 02.09.2012 | Komentarze 0

Odrzykoń

Sobota, 1 września 2012 · dodano: 01.09.2012 | Komentarze 2

Zbieramy się pod tunelem. Jest Miciu, Artur i Gunia. Jak zwykle jest problem którędy pojedziemy, pada na Niechobrz. W Boguchwale Artur nie czuję się najlepiej i odbija do domu. Zjeżdzamy do Czudcza a od Wyżnego zaczyna sie jazda główną drogą, myślałem że się będzie ciągło a szybko poleciało. Postój w Odrzykoniu i zaczynamy jazdę niebieskim szlakiem. Moim ulubionym:) Co chwilę podjazdy i kamieniste zjazdy. Do połowy niebieskiego szlaku jedzie mi sie bardzo dobrze ale póżniej trochę osłabłem, nie było najgorzej ale trochę sił pod górę brakowało. Pasuje tam kiedyś jeszcze pojechać bo na jednym z najtrudniejszych zjazdów udało mi się zjechać ale nie do końca. Bo pojechałem trochę z boku i uznano mnie za oszusta:D W Strzyżowie Miciowi brakuje górek i jedziemy na jeszcze jedną, ale zato zjazd po płytach bardzo fajny, ale wytłukło mnie konkretnie:) Do Babicy jadę z Gunią a Miciu jedzie na grochowniczą, skąd on ma tyle sił:) Na Lubeni spotykam szosowca ale jedziemy tylko chwilę bo pojechał w innym kierunku. Wyjazd udany tylko trochę sił brakło pod koniec, może za mało zjazdłem na początku albo dlatego że trochę jechałem szybko po Masie krytycznej i organizm nie miał tyle energii na dziś.