Odrzykoń

Sobota, 1 września 2012 · dodano: 01.09.2012 | Komentarze 2

Zbieramy się pod tunelem. Jest Miciu, Artur i Gunia. Jak zwykle jest problem którędy pojedziemy, pada na Niechobrz. W Boguchwale Artur nie czuję się najlepiej i odbija do domu. Zjeżdzamy do Czudcza a od Wyżnego zaczyna sie jazda główną drogą, myślałem że się będzie ciągło a szybko poleciało. Postój w Odrzykoniu i zaczynamy jazdę niebieskim szlakiem. Moim ulubionym:) Co chwilę podjazdy i kamieniste zjazdy. Do połowy niebieskiego szlaku jedzie mi sie bardzo dobrze ale póżniej trochę osłabłem, nie było najgorzej ale trochę sił pod górę brakowało. Pasuje tam kiedyś jeszcze pojechać bo na jednym z najtrudniejszych zjazdów udało mi się zjechać ale nie do końca. Bo pojechałem trochę z boku i uznano mnie za oszusta:D W Strzyżowie Miciowi brakuje górek i jedziemy na jeszcze jedną, ale zato zjazd po płytach bardzo fajny, ale wytłukło mnie konkretnie:) Do Babicy jadę z Gunią a Miciu jedzie na grochowniczą, skąd on ma tyle sił:) Na Lubeni spotykam szosowca ale jedziemy tylko chwilę bo pojechał w innym kierunku. Wyjazd udany tylko trochę sił brakło pod koniec, może za mało zjazdłem na początku albo dlatego że trochę jechałem szybko po Masie krytycznej i organizm nie miał tyle energii na dziś.