Bircza

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 03.08.2013 | Komentarze 0

Wyjazd z Tmx. Do Birczej jezdzamy autem, Dojezdzamy do niebieskiego szlaku, jedzie się fajnie. Tereny górzyste podobne jak koło Rzeszowa. W pewnym momencie szlak robi się całkiem zarośnięty. Jedziemy na przełaj, w końcu dojeżdzamy do drogi. Tomek zauważa że ma kapcia z przodu. Stajemy, wymiana dętki i w tedy zauważam że w GT kapeć jest jeszcze z tyło. To sobie Tomek zrobił kombo:) ale żeby nie był sam ja też łapię z tyłu kapcia a to wszystko na jednym zjezdzie. Jedziemy do Krasiczyna tam przerwa na jedzenie i podjezdzamy na górę żeby zrobić zdjęcie. No i ostatni dzisiaj zjazd w terenie bo postanawiamy już wracać asfaltem. Dość szybko i stromo, jadę ponad 50km/h i bum. Dobijam przednie koło na betonowej rynnie, przy tej prędkości dość nieprzyjemne uczucie:) Dość szybko załatałem dętkę i ruszamy już do auta. Niby asfalt ale bardzo przyjemny odcinek polecam szosołomom:) Mały ruch w miarę dobry asfalt i prawie brak zabudowań jak to jest w tych okolicach. I serpentyny na końcu. Fajny wyjazd.

Opis i reszta zdjęć u TMX