xc

Czwartek, 11 lipca 2013 · dodano: 11.07.2013 | Komentarze 2

Wczoraj ładna pogoda to jakoś nie mogłem zebrać się na rower ale też po grze w piłkę noga bolała więc odpuściłem. Dzisiaj pochmurno, koło 11 wyruszyłem początkowo na przylasek żeby w razie deszczu szybko wrócić do domu. Zrobiłem 5 pętli które składały się z xc przylasek i jeszcze do studzianki. Można pomyśleć że to nudno tak jeżdzić w kółko, dla mnie to super zabawa. Trudny zjazd i męczący podjazd dały popalić i ponad godzina zleciała bardzo szybko. Łańcuch już suchy, lekko deszcz pada więc jadę do domu ale za chwilę ruszam znowu. Już łatwiejszym odcinkiem robię trochę kilometrów.
'></iframe>

| 18:48 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj przylasek zjazd- kończy się przy pierwszych schodkach od strony szutru
xc przylasek to taki techniczny odcinek może by ci się spodobał
Kiedy tylko chcesz to mogę cię oprowadzić:)
tmxs
| 16:26 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj Jazda w kółko po takich fajnych segmentach jak ''Przylasek Whip'' to czysta przyjemność :). Niestety jak byłem ostatnio na Przylasku to nie mogłem znaleźć ''Przylasek zjazd'' - on się kończy tam przy źródełku? "XC Przylasek zjazd'' też wygląda ciekawie na wykresie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziej