Peszek

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 3

Z Włochatke umówiłem się na przylasku na trasę, chwile siedzimy jeszcze przy kaplicy i ruszamy w drogę. Hermanowa i zjeżdzamy do Błażowej, Bartek prawie wywalił gdy zaczął go ścigać wielki pies:D Już pod koniec zjazdu szuter zmienia się w płyty, bum i czuję jak schodzi powietrze z tylnego koła. Stajemy pod drzewem, zaczynam zmieniać dętkę a tu patrzymy a obręcz pęknięta na łączeniu, no to fajnie. Prostuje ją za pomocą kamienia i wracam się do domu, a Bartek rusza dalej w trasę. No niestety zawsze musi być coś nie tak:)

Zdjęcia obręczy na blogu Bartka
'></iframe>

wlochaty
| 13:07 wtorek, 25 czerwca 2013 | linkuj dobre v''ki z dobrymi klockami działają równie skutecznie jak tarcze :)
Jarek | 19:54 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Stary wymień sobie wreszcie obrecze i załóż jakieś tarczówki bo vki to przeżytek i obrecze tylko zjadają
miciu22
| 13:43 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Lipa straszna.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek