Rezerwat mójka

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 2

Bez konkretnego celu, byle przed siebie. Pierwsze do Błażowej, zjazd kamienistym szutrem z nadzieją że nie przetnę opony na której pojawiły się małe rozdarcia, ale zjazd super. Teraz wspinam się w kierunku głównej drogi, pierwsze szuter a końcówka asfaltem podjazd jest mega długi. Zjeżdzam do Wesołej, próbuje szukać czegoś w terenie ale drogi po chwili się kończą. Póżniej podjazd idzie już łatwo. Wyjechałem trochę za późno i temperatura już mocno wzrosła, jadę w stronę Dynowa by stanąć przy jakimś sklepie bo w bidonie już pusto. Skoro już tu jestem to próbuje znaleźć Błędny kamień. Byłem już gdzieś koło niego blisko ale bardziej mnie ciekawiła jazda żółtym szlakiem który tędy idzie. Szlak miejscami trochę zarośnięty ale mimo to jest naprawdę super. Fajny zjazd, w jednym miejscu jest nawet ścianka którą prawię całą zjechałem. Ogólnie polecam. Dalej TT Błażowa, podjazd na gajówkę i jeszcze jeden podjazd na Hermanowej. Git jazda:)
'></iframe>

Nadajnik © wilczek

Podjazd w Wesołej © wilczek

Coś poszło nie tak:) © wilczek

Ślimak © wilczek

Kładka na żółtym szlaku © wilczek