Wilcze

Sobota, 15 grudnia 2012 · dodano: 15.12.2012 | Komentarze 4

Jeden stopień na plusie i już się lepiej jeżdzi tylko trochę ciapa na asfalcie ale da się go ominąć. W Letce po wyjeżdzie z lasu przez bardzo mocny wiatr ledwo co jadę. W końcu docieram do lasu w Wilczym, Na początku dało się jeszcze jechać ale końcówke strza było pchać. Na szczycie wieje tak że z trudem robię jakieś tam zdjęcia, widoczność w miarę dobra, szczególnie okolice suchej góry wyglądają fajnie. No i zjazd. Na szczeście były ślady po quadach ale i tak było dużo pchania przez zaspy. Kilometr od domu zaczyna padać. I jestem całkiem mokry:D

kundello21
| 14:54 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Cwany wilk:) Ciągnie na wilcze hehe
Też miałem ochotę, ale mokry śnieg i zaspy to jest chyba największy pożeracz energii.
kriss | 20:26 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj Jestem zaskoczony...no nieźle,taka chlapa potężny wiatr,a ty zaliczasz Gwoźnice ,niezły zawodnik z Ciebie,tylko pogratulować wyjazdu w takich warunkach :D
| 17:54 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj I dobrze że nie wychodziłeś bo ja teraz zdycham:D
miciu22
| 16:34 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj Dzisiaj tak wiało, że nawet nie miałem ochoty żeby z chaty wyjść :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nynie