Żarnowa

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 10.11.2012 | Komentarze 1

Wyjazd z Tmxs, Tobolem i Kundellem. Pierwsze wspinamy się na Grochownicza trochę nam zeszło bo nie pojechalismy jakomś zwykła trasą tylko szukaliśmy czegoś nowego. Do Czudca też nam trochę zeszło dojechać:) Co chwilę coś nam utrudniało jazdę, to komuś rower niedziałał a to jakiś postój. Mi też rower nie do końca działał dobrze. Z przodu starły mi sie klocki i przekładałem je z tymi z tyłu. Dzięki czemu miałem sprawny przedni hamulec bo tylni musiałem ustawić tak żeby nie obcierał metalem przez co trochę słabo hamował. W lesie koło Czudca jadę zaraz za Tomkiem. Wywala się na liściach a ja robię to samo:) prędkość mała więc nic się nie dzieje. Zjeżdzamy trasą w Babicy. Na jednej z band Tomek robi mi zdjecia może wyjdzie coś ciekawego chodż dziś nie mogłem zjeżdzać naprawdę szybko, śliskie liście w lesie strasznie mnie blokują. Ale jakis zjazdowiec pokazał jak się lata na Babicy. Pózniej już sam, i przy okazji odwiedzam kamieniołom w Lubeni.