Strzyżów

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 2

Z rana jeszcze do sklepu a pożniej do Rzeszowa bo umówiłem się z chłopakami na jazdę. Jadę przez Tyczyn a tam na pierwszym skrzyżowaniu auto wyjeżdza ale tylko trochę więc nie muszę chamować ale za 200 metrów dzieje sie to samo:) Pod tunelem jest Seba i Kona. Pada decyzja że jedziemy do Strzyzowa. Pierwsze po płaskim wzdłuż Wisłoka. Nie lubię jazda po płaskim bo tłuczę strasznie a kona dodatkowo troszkę podkręcił tempo. A między czasie Seba urwał szpryche. Podjazd na grochowniczą i zjazd trasą zawodów do Czudca. Jadę tam pierwszy raz, fajny zjazd, ale chłopaki w połowie odbijają w prawo bo podobno coś tam fajnego jest. A ja nie słyszałem jak mnie Kona wołał i muszę czekać póżniej na nich na dole. Od Czudca podjeżdzamy żółtym w okolice Strzyzowa. Jedziemy na stok, nawet tam nigdy nie byłem. I zjazd do miasta fajnym szybkim szutrem. Przez żarnową docieramy do Wyżnego. I tam Seba łapie kapcia z małymi problemami udaje mu się załatać dętke. Podjężdzamy czarnym, lepiej by się tędy zjeżdzało. I zjazd trasą dh w Babicy. W Lubeni jadę w swoją stronę. I wspinam się koło kościoła. Trsa fajna, dużo terenu i fajne zjazdy:)