chełm

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 7

Przez przylasek docieram do Lubeni gdzie jazda przez rzeczkę. Dalej Babica i podjazd od Czudca, jedzie się dobrze. Póżniej jazda szczytami, cały czas po płaskim szutrze. Jednak żle skręcam i ląduje w Pstrągowej na dale i muszę niestety podjeżdzać do góry a podjazd długi. Szybki zjazd do Wielopola i po drodze postój w sklepie. Od Wielopola podjazd idzie sprawnie, zaczyna letko padać ale jadę dalej. Po chwili przestaje i muszę się wracać bo nie skręciłem a pojecjałem prosto. Początkowo miałem zaatakować górę Bordo, jadę szlakiem a raczej idę bo droga strasznie rozwalona przez wodę. Koło szczytu byłem blisko ale mi się nie chciało tam iść. Zjechałem do górki obok czyli Chełm i postój przy kapliczce. Patrzęna na golenie w amorze a uszczelka u góry, znowu wyszła. Udało się ją włożyć ale już nie zamierzam się męczyć z tym amortyzatorem. Dopuki nie będe miał nowego raczej nie będe jeżdził. Na zjeżdzie z góry czyłem każdy kamień na rękach. W okolicy góry Chełm i Bardo są bardzo fajne zjazdy, upatrzyłem sobie nawet taką ściankę pasuje kiedy tam zjechać. Dalej już nic ciekawego oprócz przejazdu przez bardzo fajnie zimny tunel:) Na podjeżdzie na Lubeni trochę opadłem z sił. Jednak takię długię dystanse wolę robić z kimś niż samotnie.

| 08:05 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Jak będzie kasa to się do ciebie odezwę:)
wlochaty
| 20:13 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj bede w ziemie rebe sprzedawal za grosze jak chcesz:)
| 19:24 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj Fox?:D narazie o suntourze raidonie marze:)
Gość | 16:31 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj To fakt,przydałby Ci sie amorek ze ''stajni'' FOX-a,są extra.
| 06:18 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj ja nie lubię asfaltu:) jak jeżdzić na góralu to tylko w terenie wkońcu do tego został stworzony
kriss | 22:14 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Fajna relacja,trochu brakuje mi zdjęc z jakimiś widoczkami,a co do amora to zawsze możesz smígać asfaltami,wtedy amor jest niepotszebny.
acek
| 16:18 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj trasa spoko szkoda ze się nie zgraliśmy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwbe