Vsr=30km/h ;)

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 3

Wstałem coś zjadłem i ruszyłem na rower. Już to chodziło mi po głowie ostatnimi dniami. Trasa identyczna jak rok temu. W tedy nie udało mi się pojechać powyżej 30km/h zabrakło niewiele. Dość fajnie bo chłodno. Zjazd z przylasku i zaczyna sie jazda po w miare płaskim terenie. Przez Siedliska trochę za mocno, wiem że jeszcze trochę przedemną. Przez Lubenie i Strzaszydle nie jedzie się najlepiej bo ciągle pod wiatr. Dojeżdzam do podjazdu na zimny dział. Dalej wieje ale jadę na maksa, cały podjazd z blata, pod koniec już było ciężko. Czeka mnie teraz jazda letko w dół do Błażowej. I znowu wiatr. Wreście dojeżdzam do Błażowej, nogi zaczynają boleć ale wiatr w plecy. Do borku jadę nie schodząc poniżej 35km/h. Podjazd na czerwonki idzie łatwo z wiatrem. Najlepsze jest to że nie mam w liczniku funkcji średniej prędkości i nie do końca wiem z jaką średnią jadę:) ale na czerwonkach udaje mi się ją obliczyć i jestem tylko 2 minuty nad zamierzoną granicą. Podjazd koło kościoła w hermanowej. O jeżdzie z blata niema mowy. Nogi bolą, wypluwam płuca i w bidonie suchu ale ogień do góry i udaje się:) To co chciałem zrobiłem, może powtórze tą trasę w tym roku.
#lat=49.917493062774&lng=22.01086&zoom=12&maptype=ts_terrain

pr0zak
| 19:51 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj no łądnie, czasami fajnie mocniej pocisnać :)
kriss | 19:17 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Aż strach pomyślec jakie średnie byś wykręcał gdybyś ''''dorwał'''' dobrą szose,pewnie by była średnia z 70 km/h :)
kriss | 19:12 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Niezła średnia,gratuluje:) takie prędkości to wykręca sie rowerkami typu cross,a tu prosze na górskim taka średnia uff...,musiałeś nieźle pociskać.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oimpo