Odrzykoń

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 23.07.2012 | Komentarze 5

Na trasę wybrałem się z Prozakiem. Początek przez grochownicza i zjzad czarnym szlakiem do Czudca. Dalej wpinaczka żółtym na górę zamkową. Ciągle pod górkę ale docieramy na Żarnową. I zjeżdzamy terenem do Żyznowa, już pod koniec zjazdu prawie wpadam do fosy. Jakims cudem udało mi się wyrobić w tym zakręcie. Było trochę slisko ale nie było błota. Do Czarnorzek Piotrek trochę szybciej jedzie ale udaje mi sie dotrzymac tęmpa. Od skałek jedziemy czarnym szlakiem na punkt widokowy. Ja nie pamietam do końca drogi i zaliczamy jakis inny szczyt ale pózniej tam dojeżdzamy. Było warto trochę pobłądzic bo widoki piękne. Zjeżdzamy stokiem i kierujemy się na Suchą górę 585m.n.p.m i zjazd czarnym do czarnorzek, szlak w jednym miejscu trochę zarośnięty. Szukamy jakieś drogi na wschód ale nic nie znajdujemy no to wracamy się do punktu widokowego. Podjezdzamy stokiem, próbowałem wyjechać:) ale nie dałem rady kondycyjnie bo sciana mocna. Dojeżdzamy do głownej drogi gdzie remonty. W jasienicy robimy postót i między czasie przez około godzine boli mnie brzuch ale pózniej przestaje. Za Domaradzem skręcamy w prawo do Niebylca żeby ominąć głowna drogę. jedziemy pod górkę i coś tak długi ten podjzazd:) okazuje się że nie wyjechaliśmy tam gdzie strza. jesteśmy w Porębach i postanawiamy wracać przez Gwoznice, przez 10 km nie schodzilismy ponizej 30km/h. W Niebylcu przerwa i podjazd przez Blizianki. Dalej Sołonka i 78km/h troche słabo pasuje w tym roku pojechac tam ponad 80km/h. Piotrek towarzyszy mi do przylasku. A co do Piotrka to jechał całą trasę z trochę niesprawnym przednim hamulcem a pod koniec trasy to juz nie miał czym hamować:) Trasa mocna, dużo górek ale bardzo fajna. Ja niemam zjdęć bo telefon się rozładował ale myślę że u Piotrka coś się pojawi.

| 18:32 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Załóż profil:) Masz fajne okolice blisko górek, jak będziesz dodawał zdjęcia i jakieś tam opisy to napewno ktoś tam zaglądnie. Ja pewnie będe pierwszy:)
kriss | 18:10 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Jestem z Bliznego okolice RBR szukałem kiedyś pomysłu na trase w okolice Rzeszowa i tak ''wójek''google po wpisaniu miejsca wyświetlił mi czyjąś wycieczke z bikestats i tak sobie zaglądam gdzie sobie jeżdzą inni ,i łapie pomysły na trase i pozatym to czasami niektórzy robią niezłe wyprawy jak np petroslavrz i inni...podziwiam ich bo na roweże mtb to niezły wysiłek,chyba też sobie założe profil na bikestats bo 4tys.na kellysie wtym roku prysło, tylko czy ktoś by czytał moje wpisy?:)
| 14:01 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj kriss można znać twoje prawdziwe nazwisko?:)
wlochaty
| 20:10 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj mocne tempo jak na tą trase
kriss | 12:28 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Niezły wyjazd w bardzo fajne tereny,na stoku zjeżdzając można poszaleć a i widoczki z tego punktu korczyna dział są niezłe.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwosc