tunel

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 0

Jade pod scene gdzie jest Artur i Seweryn. Przez miasto i lasem podjeżdzamy do Magdalenki i trochę muszę się meczyć z napedem. Szybko dojeżdzamy do szklar gdzie jest cel naszej wycieczki. Do tunelu chłopaki pojechali normalną drogą a ja od Artura dostałem polecenie:D żeby pojechać ścianką żeby to mnie trochę zmeczyło. No to jadę i jadę a ścianka mocna i jestem na górze a chłopaków niema. Wracam się i okazuje się że pojechałem kilka razy za daleko. Ale podjazd jest:) Pierwszy raz jestem w tunelu kto nie był musi tam być. Ciemno i mega fajnie chłodno. Przejście go zeszło jakieś 6 minut. Po wyjściu z tunelu jedziemy torami i terepie jak na zjeżdzie z dużą ilością kamieni. W jaworniku postój w sklepie i decydujemy się że jedziemy na kanczuge. Po odjechaniu od sklepu po 100 metrach nagle eksplozja i pierwsza myśl oponę rozdarło a tu klapka od bidonu została wyrzucona bo nalałem do wody trochę koli:) Zaczyna się teraz jazda asfaltem chodż troche bardziej wolę teren ale asfalt też ma swoje plusy. Cały czas letko z górki, coś dla szosowców chodż droga troche nierówna. A od kanczugi do Łańcuta droga bez żadnych dziur. Dalej już standart przez malawę i jeszcze jadę z chłopakami przez milenium. No i na przylasek gdzie w Budziwoju zaczynam czuć trochę głód i zaczyna mnie troche odcinać. Wziołem za mało jedzenie chodż myślałem zę dzisiaj zrobie 40km mniej. Ale już teraz wiem na przyszłość:)