łany

Czwartek, 5 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 4

Pojechałem z rana. Dzisiaj strasznie duszno ogólnie pogoda kiepska. Pojechałem szutrem koło lesnictwa i przez Tyczyn. Szukałem nowego podjazdu na łany i znalazłem. Póznie zjazd żółtym szlakiem, lubię go tylko wczesniej zawsze w połowie z niego odbijałem i lądowałem w kielnarowej. Dziś przejechałem cały I był podjazd w lesie i w połowie musiałem sie zatrzymać bo już nie dawałem rady. Jest to znak że należy zmienić troche jazde. Ostatnio krótkie trasy ale zawsze teren i kilka mocnych podjazdów. Teraz spróbuje kilka razy w tygodniu robić płaskie trasy zobacze co z tego będzie. Czuje siłe na podjazdach ale z kondycją już gorzej. No i po szlaku w lesie wylądowałem u góry na łanach, zdziwiłem się myślałem że wyladuje gdzieś w kielnarowej. I reszta powrotu asfaltem.

| 18:45 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Nie dostałem żadnych zleceń, sam juz nie wiem czy coś wogule bedzie z całą tą resovia. Ostatnio wymyśliłem sam taki plan i staram się w miare go wypełniać.
wlochaty
| 16:15 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj ale ty polowe wiecej juz przejechales no i dostajesz jakies tam zalecenia chyba jak jezdzic ;)
| 11:38 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Mój od twojego o połowe waży wiecej:D
wlochaty
| 23:33 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj ja mam na odwrót, kondycja jako tako jest, po płaskiem moge 120km zrobić bez problemu ale na podjazdach czuję jakby rower drugie tyle ważył

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie