Unibike:)

Wtorek, 27 grudnia 2011 · dodano: 27.12.2011 | Komentarze 3

Na drogach nareście sucho, więc wyciągnołem Unibike. Rowerek przeszedł mały serwis, wymiana linek i pancerzy, serwis piast i amora i zmiana tylnej przerzutki na deore z odwrotną spręzyną i inne duperelki. Troche się przyzwyczaiłem do starego roweru i kiedy wsiadłem na unibike to się zdziwiłem kurde jak to idzie:D Zabawe trochę zepsuł wiatr ale i tak fajnie się jechało. Muszę się jeszcze przyzwyczaić do zmiany biegów bo teraz odwrotnie jest, ale system z odwrotna sprężyną to fajne rozwiązanie:)

| 16:36 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Jutro może wrzuce zdjęcie jak aktualnie wygląda.
| 16:35 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Rowerek ma przejechane ponad 9 tys km, zmieniłem w nim korbe, tylną przerzutke, a pozatym to rzeczy które należy zmieniać bo się po prostu zużywają czyli linki, kasety, łańcuchy i inne. Nie narzekam na rower chodż chciałbym zmienić w nim trochę rzeczy.
KRISS | 15:26 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Te bajtki sa niezłe fusion ma orginalnie niski osprzęt,ale cena wmiare dobra. A tak pozatym to jak sie spisywał od początku ile nim przejechałeś natym osprzecie co był seryjny?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szakr