Lubenia

Sobota, 24 grudnia 2011 · dodano: 24.12.2011 | Komentarze 4

Znudziła mi się troche jazda po płaskim dlatego dzisiaj jazda po okolicach Lubeni, czyli kilka fajnych podjazdów było. Po chwili musiałem obnizyć ciśnienie w oponach bo na drogach miejscami bardzo ślisko. Jakoś dzisiaj jechało się fajnie:) I na koniec teren po przylasku, na sztywnym widelcu i prawie bez hamulców (klocki po godzinie jazdy się już troche starły) to jest jazda:D

| 16:46 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Ale nie tak jak ty:D
kundello21
| 08:45 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Nieźle koksisz:D
| 20:33 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Tylko trochę się starły, wystarczy podciągnąć hamulce i powinny jeszcze hamować:)
KRISS | 16:41 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Warunki dzisiaj do jazy niezadobre,a tu prosze fajna traska:-) co dotych klockòw to w godzine sie zużyły? strasznie szybko,ale tak to jest z tandetnymi klockami pod wpływem wody sie nawet potrafią lekko rozpuścic na oleistą maź..(dobrych świąt)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amysl