Zawody-Mogielnica :)

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 6

Dziś odbyły się zawody w Mogielnicy. Były blisko więc pojechałem na miejsce rowerem. Na miejsce przybywam po 9, rejestruje się i czekam na start z chłopakami. Po chwili dowiaduje się ile trasa ma km, bo nic wczesniej nie wiedziałem:) Przybyło odziwo dużo osób. Nawet Lary i już było wiadomo kto wygra:D I wiedziałem też kto wygra w mojej kategori:) Wreście start. Najpierw kółko niedaleko stadionu za qaudem troche ciasno. I start ostry. Chwile za Kawulą(bratem Azbesta) i odziwo jadę pierwszy:) Po kilku kilometrach wyprzedza mnie 3 gości. Na sam początek był podjazd w stronę krzyża w Niechobrzu. Nie jechało się za dobrze, strasznie oddychałem. Po chwili wyprzedzam jednego i zostaje w tyle. Kolejna część trasy to zjazd z Grochowniczej. Tu wyprzedzam bez żadnych problemów kolejna osobe i jestem drugi:) Na końcu zjazdu dalej nie widzę nikogo z tyłu. A co do zjazdu to trochę słabo oznaczony. Potem już asfalt po płaskim, nie widzę nikogo z tyłu więc już tak nie cisnę. I dojeżdzam na metę na drugim miejscu:D Pierwszy był Kawula ale z nim raczej szans nie miałem. Po chwili rozdanie nagród. Wygrałem 4g pendriva i 2 karnety na park linowy:) Trochę siedzimy, i wracamy do domu. Do Boguchwałej jadę z ekipą, póżniej juz sam. Póżniej jadę jeszcze pograć w nogę.
Podsumuwująć udany wyścig, organizacja bardzo dobra, jedzenia dużo i dla mnie to za darmo. Jedynie trasa krótka miało być 12 a wyszło 16km. Za rok też przyjadę:)