SPRINT

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 3

Ta trasa i takie tempo chodziło po głowie od dłuzszego czasu. I w niedzielne popołudnie postanowiłem plan zrealizować. Początek W Siedlskach w miare dobry ale potem przez Lubenie troche ciężko przez letki wiatr, nogi trochę bolały. Podjazd na Zimny dział bez problemów. W letce średnia powyżej 30. I od tąd po płaskim. Letki podjazd na Czerwonki i zjazd do kościoła w Hermanowej. I krótki ale stromy podjazd do domu. Teraz patrze na średnią jest wspaniale ale tak mało brakowało żeby osiągnąć granice powyżej 30km/h:) Dał bym radę to osiagnąć ale w licznku nie mam funkcji średniej prędkości.

sebol
| 19:00 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj gdzie się tak spieszyłeś :P ja pewnie bym w połowie odpadł..nie ta forma :d
matajsenPL
| 18:53 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj No naprawdę serdeczne gratulacje!! Super średnia.
kriss | 16:34 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj dobrą średnią wykreciłeś gratuluje :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pangi