Wilcze

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 2

Na początku bez konkretnego celu kierowałem się w strone Lecki. W końcu odbiłem na nowy podjazd na Wilcze. Na początku asfalt póżniej szuter i wjazd do lasu. Już od samego początku nie wiedziałem gdzie jechać . Przejechałem przez rzeczke i strza było się wracać, ale zaraz jechałem już dobrze. Tylko łańcuch po kontakciez wodą się zacinał ale tylko chwile. Droga którą jechałem trochę mi nie opowiadała więc skręcam na leśna ścieżke, którą udaje mi sie dojechać do drogi prowadzącej na Wilcze:) Na szczycie Widoki raczej słabe ale tego się spodziewałem. I zjeżdzam, a zjazd tędy był raczej głópim pomysłem. Mnóstwo wody i błota, póżniej już jazda raczej suchymi drogami.
I jest już 5tyś km tyle to ja przejechałem w tamtym roku:)

| 06:54 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Tak, jechałem przez przysiółek wenecja. Dopiero u góry jest jakaś tabliczka o szlaku a podczas drogi żadnych znaków na drzewach nie widziałem.
Kriss | 18:43 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Gratuluje! 5 tysiecy kilometrow to swietny wynik,zycze drugich pieciu tysiecy wtym roku, jechales na patrie przez Lecke przysiolkiem wenecja i lasem na czarnatowki? Jechalismy tam dzisiaj jest tam nawet czarny szlak turystyczny troche slabo oznaczony,bylo tam dzisiaj jechac widocznosc dobra cergowa tokarnia jak na dloni.pozdrower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pobie