Liwocz

Środa, 10 sierpnia 2011 · dodano: 11.08.2011 | Komentarze 3

Na trasę pojechałem z Miciem. Po 7 czekałem na niego na Przylasku. Trasa większości asfaltowa i w miare płaska, bo dystans spory:) Od Fryszczaka drogi którymi nigdy wczesniej nie jechałem a nawet tam nie byłem. Jedynie dzięki gps Micia wiemy gdzie jechać. Jego tempo troche wysokie ale nawet dawałem radę utrzymać mu kroku. Pierwszy postuj w Jaśle i po chwili ruszamy na nasz cel. Dość długi podjazd, ale można tam wyjechać nawet samochodem. Jest tam fajny punkt widokowy z krzyża, niezłe widoki:) Z Liwocza zjeżdzamy zielonym szlakiem na którym Miciu lata bo ma dobite opony:) A szlak bardzo fajny. Wracamy do Jasła, tam trochę bładzimy ale udaje nam się wydostać. W Jedliczach kolejny postój przy małym Tesco:) Jeden mocny podjazd do Odrzykonia i pózniej w mirę z górki. W gliniku Miciu jedzie prosto ja skręcam na most potem dogania mnie w Wyżnym ale zaraz już jedzie w swoją stronę. W Siedliskach zaczynam odczuwać zmęczenie, chwilę odpoczywam i jadę znowu. Na podjeżdzie na przylasek stawałem ze trzy razy. Nie miałem już sił:) Ale udało się jest nowy rekord dystansu i trasa fajna.

kundello21
| 17:09 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Wielki ten krzyż, a widoki rewelacyjne:)
| 18:22 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Samochodem najlepiej było by pojechać w zimie, widoki najlepsze. W następnym roku jak wrócisz do formy to z checiom się z tobą wybiore:)
sebol
| 20:07 niedziela, 14 sierpnia 2011 | linkuj też chcę w tym roku na Liwocz dojechać..ale chyba samochodem się wspomogę :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kwypl