serwis

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 27.05.2011 | Komentarze 3

Do Pawła ratować korbe:) Przyjechałem troszke wcześniej i postanowiłem że nie będe siedział tylko coś pojeżdze po mieście. Z szlifowaniem korby był problem bo 1 i 2 blat są polączone na stałe nitami. Paweł wpadł na pomysł uciecia nitów i zastąpienia ich śrubami. Wszystko dobrze sie trzyma, tylko te śrubki były mniejsze niż otwory w blatach. Przez co niedało sie idealnie ich przykręcić i na podjezdzie czułem efekt jaja. W domu postanowiłem zastapić je większymi, ale łepki sie niemieściły. To brat założył nity, które maja małe łepki. W piatek testy bo w sobote bieszcady a tam bym niechciał składać korby:D

| 19:26 piątek, 27 maja 2011 | linkuj No właśnie ta chmura mnie wkurza, bo był by piękny widok na ogródek:D
kundello21
| 17:49 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Oo:) na mapie hybrydowe pokazuje, że mieszkasz w chmurach:D

| 17:47 piątek, 27 maja 2011 | linkuj No właśnie myślałem że te śrubki za słabe, ale nie miałem innych. Ważne że już sobie zrobiłeś i działa:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arych