Odrzykoń

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 3

Zbiórka z samego rana, czyli było zimno:) Niestety był tylko Artur. Początek troche nudny, bo cały czas asfaltem i główna drogą. Dopiero za Niebylcem jechało się znakomicie, bo jeszcze tym kawałkiem drogi nie jechałem. I widoki lepsze. Kiedy byliśmy niedaleko celu bardzo dobrze było widać przekaznik na Suchej Górze. Miałem ogromną chętke na niom;) ale Arturowi mój pomysł się niespodobał:) Odwiedziłem rez. Przadki i po chwili bylismy koło zamku. Przerwa przy sklepie i podziwianie widoków a było co:) I wjeżdzamy do lasu, czyli szlak Wisniowa-Odrzykon. Dużo podjazdów i bardzo trudnych zjazdów. Sporo prowadziłem. Polecam. Przez Strzyżów i w zdłuż Wisłoka do Czudcza, tutaj Artur jedzie w swojom stone. Ja jeszcze dymam przez Lubenie do domu:)
Ogólnie wypad super. Jechało mi się bardzo dobrze, może dlatego że tempo spokojne. Widoki super. I wyszalałem sie w terenie. Podziękowania dla Artura za trase:)

C

azbest87
| 17:51 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Nieźle, nieźle. Ja już nie wiem od kiedy się wybieram na tą trasą, a dalej jej jeszcze nie zaliczyłem;) a co do tych przewyższeń to na bikemap da się z grubsza wyliczyć ale w porównaniu z pomiarami gps-u wychodzą sporo zaniżone- przynajmniej o połowę. Mi wyszło wczoraj niecałe 1500, ale w rzeczywistości pewnie było gładko ponad 2000.
Pozdro!
acek
| 16:41 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj a bo teraz zobaczylem nie bylo 1280 m podjazdow tylko 2012
| 16:38 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj spokojnie na sucha pojedziemy niebawem najprawdopodobniej za 2 tyg w sobote :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek