Brzozów-walka z wiatrem

Niedziela, 8 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 5

Troche dłuższa wycieczka:) Wczoraj padało i tamtych okolicyc zbytnio nieznam dlatego trasa asfaltowa. Najpierw podjazd pod Sołonke. Dalsza jazda dość nudna bo po płaskim i głównymi drogami. Ale najgorszy w tym wszystkim był wiatr. Jechało sie okropnie. Czasami po prostych jechałem 15km/h. Dopiero za Brzozowem wiatr się troche uspokoił. Zjezdzałem też zajebistą serpentynką:D, polecam. Znajduje sie ona przed Izdepkami. Pozniej podziwiałem widoki przy nadajniku. Trasa fajna ale dopiero od połowy:) Napewno kiedys sie jeszcze wybiore, tylko zrobie tam dużo km w terenie:)
#lat=49.68096&lng=22.03428&zoom=13&type=2

| 17:57 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj azbest-Strzyżów odpuściłem ze wzgledów finansowych, a bardzo tego załuje, bo traska fajna
Jacek-fajnie że komuś podoba się moja trasa:) nawet niemyslałem że ktoś ja przejedzie:) Pozdro
Jaco | 14:23 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Narobiłeś mi wczoraj apetytu na tą trase którą przejechałes, dziś miałem wolne i ją zaliczyłem stym że w drugą strone, trochu mnie podmęczył ten podjazd z Hłudna aż poten nadajnik,skąt faktycznie ładne widoczki ,stym że po 7 widoczność marna jakieś mgły..., puźniej zaliczyłem glebe po zjeździe przy stawach w Izdebkach, puźniej te serpentyny faktycznie imponujące ale niesą strome łatwo i przyjemnie się podnie podjeżdza, wczoraj tak jak jechałeś miałeś więcej podjazdów i jeszcze ten silny wiatr, musiała Cię zmęczyć nieźle ta trasa, podziwiam :-) pozdrower:)
azbest87
| 20:51 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Na te serpentyny sam muszę się kiedyś wybrać. Niezła trasę strzeliłeś:) Czyli Strzyżów odpuściłeś.
Pozdro!
| 15:50 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Na jedno wyjdzie w którą stronę pojedziesz, ale polecam jazde tak jak ja bo w tedy będziesz zjezdzał a nie podjezdzał na serpentynce:)
Jacek | 15:04 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Żadko ktokolwiek, jeździ w te tereny,a są chyba atrakcyjne,co do wiatru to napewno Cie wymęczył,podziwiam Twoją hęć jazdy w taki wiatr, sam mam w planach tam się wybrać, fajnie że ktoś już przejechał tą trase-zwiąsku stym mam pytanie w którą strone jest więcej podjazdów jadąc Brzozów-Przyśietnica-Izdebki-Hłudno-Wesoła-Barycz czy na odwrót.Pozdrower :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwbe