• Temperatura -2.0°C
  • Sprzęt Atala explorer-zimówka

Wilcze

Niedziela, 30 stycznia 2011 · dodano: 30.01.2011 | Komentarze 7

Chciałem zakończyć jakoś ferie. Padło na Wilcze. Najpierw asfaltem przez Straszydle, kawałek kamieniówką i zaczeło się:) Zamarznięta ziemia, śnieg, koleiny po ciągnikach. Tak wyglądała moja droge w terenie. Sporo musiałem prowadzić. Na szczycie trochę się zawiodłem, widoczność słaba. Jedynie widać bliższe górki pokryte sniegiem. Zjazd do Kąkolówki tez w trudnych warunkach. Tak to jest na rowerku bez amorku a z widelcem. I pad mi tylni hamulec. Póżniej z Błażowej fajną drogą do domu. I padł przedni hamulce:)

wlochaty
| 18:17 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj kurde a w sobote w bieszczadach byla taka widocznosc ze tatry byly jak na dłoni
kona
| 20:37 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Podzielam zdanie przedmówców i jak coś pisze się na weekendowy wyjazd na wilcze:)
miciu22
| 20:11 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Kurde, ale masz tam blisko. Faktycznie fotek brakuje straszliwie.
kundello21
| 17:17 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Włochaty, jedziemy na wilcze? :D

Wilczek, zazdroszczę Ci że masz tak blisko...

Widoczność faktycznie lipna była.
Macgyver89 | 16:47 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Też byłem dziśiaj w tych samych okolicach... śćinka w Gwoźńicy-Czarnatówkach faktyczńie uńiemożliwia jazde.A co do widoczności to poprostu źle trafiłeś bo po 15 śię zachmurzyło i znaczńie śię poprawiła...
Pozdrower!:)
| 16:45 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Pstrykac jest co:) może w lecie jak kasa będzie to coś zakupie.
wlochaty
| 16:02 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj szkoda że nie pstrykasz zdjęć, zawsze bylem ciekawy jak wygląda Wilcze zimą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apoto